Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31 december 2000, 12:08
Jazz
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

waarschijnlijk worden jullie hier helemaal moe van omdat jullie 'm al zo vaak heben gehoord maar daar gaat ie dan: ik zoek een goed proggie om met m'n palm via infrarood operator logo's te versturen. Nou weet ik van Nokigge en Monkeylogo, maar ik vroeg me af of 't ook werkt op een 7110. Ik heb Nokigge al geprobeerd maar 't werkt niet en de demo van Monkeylogo kan je niet eens fatsoenlijk proberen; gfx2nokia is ook nergens meer te vinden. Weet iemand waar ik een 'test' versie van een programma kan d\l die misschien wel werkt op m'n nokia 7110 voordat ik 't programma koop? Ik weet dat we met z'n allen heel wat aftesten maar een demo uitbrengen die je niet kan testen (monkeylogo) daar heb je ook zo weinig aan, en Nokigge werkt zowieso niet op een 7110. TIA
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 januari 2001, 11:56
erik jan erik jan is offline
Forumbikkel
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Amersfoort
Berichten: 161
geen rechtstreeks antwoord, maar een tip: kijk eens bij http://www.egroups.com, daar is een mailgroep nokia-palm, daar is je antwoord wel te vinden...
groet, erik jan
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023