Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28 november 2001, 10:57
NLEDO
Guest
 
Berichten: n/a
128k MMC of SD memorycard?

In een ander forum stond dat de MMC of SD kaartjes die in de Palm M5xx gebruikt kunnen worden inmiddels ook in 128k versie bestaan.
Wie weet waar die kaartjes in NL te krijgen zijn? Zelfs een 64k SD is al moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 november 2001, 13:16
FrUitSkI
Guest
 
Berichten: n/a
128k? nee men zit tegenwordig vaker in megabytes te rekenen, 128k zou wel enorm goedkoop moeten zijn

nee dit is flauw, je bedoelt de 128 mb mmc's bij mijn weten bestaan ze inderdaad maar ik heb ze ook zelden gezien. wel weet ik dat mediamarkt (zo heet dat toch?) in rotterdam geheugen kaartjes verkoopt alsof het chocolade repen zijn, lees: veeeeeeel kaarten heeft. dus je zou het daar kunnen proberen.

ik heb je dubbelpost verwijderd

Laatst gewijzigd door GJHartog; 28 november 2001 om 13:31.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 november 2001, 21:07
NLEDO
Guest
 
Berichten: n/a
Sorry, natuurlijk bedoelde ik ik Mb! MediaMarkt dus, bedankt voor de tip. Morgen zal ik eerst eens bij het Arenaboulevard filiaal van MM kijken voordat ik de auto eens richting R'dam stuur.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 november 2001, 21:21
Canaria's schermafbeelding
Canaria Canaria is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carin
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 06 februari 2001
Locatie: Utrecht
Berichten: 126
Stuur een bericht via ICQ naar Canaria
Tip (als je bij de MediaMarkt Arena gaat kijken): vraag niet bij de afdeling computeraccesoires naar multimedia- of sdkaartjes. Ze zijn te vinden bij de camera-afdeling, daar weten ze wél wat je bedoelt.
__________________
mijn Palm & Apple website
Met citaat reageren
  #5  
Oud 28 november 2001, 23:53
Oakley
Guest
 
Berichten: n/a
Nog een tip:
Als je in A'dam bij de Media Markt niets vindt, bespaar je dan een ritje naar de Media Markt in R'dam. Daar hadden ze onlangs nog twee vitrine's met palmprodukten. Deze week was ik er en toen hadden ze de produkten in één vitrine gestopt/gepropt. Niet overzichtelijk, geen prijzen erbij en veel produkten waar maar één exemplaar van was (waaronder een extra cradle voor m'n M105 voor de helft van de prijs ). Ik kreeg een beetje de indruk dat ze van de voorraad af moeten...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023