Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 september 2002, 19:45
ÐWizzy
Guest
 
Berichten: n/a
Question Accessoires voor N770

Alweer een vraag aangaande de N770C:
Zijn er asseccoires voor te krijgen?
Ik krijg de indruk dat die voor alle Sony Clié's nogal dun gezaaid zijn, maar voor de N770 kan ik ze helemaal niet vinden
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 september 2002, 19:59
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Zie bijvoorbeeld deze posting. Via internet is in het verre oosten nog wel e.e.a. te krijgen.
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 september 2002, 13:08
ÐWizzy
Guest
 
Berichten: n/a
Maar de meeste van die accessoires zijn toch niet voor de N770, maar alleen voor andere modellen?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 september 2002, 14:31
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
toetsenbord e.d.

De bluetooth module en de camera zouden moeten werken. (vreemd genoeg staat dat voor de camera niet op de website).

Hier is nog een toetsenbord.
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 september 2002, 14:44
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Tsja de N770 is in de belangrijkste regio's (Azie en VS) al een tijdje uit de handel. Dan droogt de accessoiremarkt ook wat op. Alhoewel je nog zat cases, kabels en stylussen kunt krijgen. Wat zoek je eigenlijk?

Je kunt in ieder geval bij Brando nog wel wat spullen krijgen.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 10 september 2002, 15:27
ÐWizzy
Guest
 
Berichten: n/a
Ik zocht niets speciaals, maar ik overwoog een N770C evt. 2e hands te kopen en wou eerst weten wat ik er bij kan kopen (vooral een toetsenbord lijkt mij handig als ik notities wil gaan maken bij colleges)
Met citaat reageren
  #7  
Oud 10 september 2002, 16:35
Stephen's schermafbeelding
Stephen Stephen is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 29 juni 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 66
Thumbs down

Mijn indruk is ook dat er maar weinig accessoires voor de N770 te krijgen zijn. En wat er is, is prijzig.

Ik ben erg blij met m'n Clié, maar heb me dit niet genoeg gerealiseerd toen ik 'm kocht. Ik zie overal eigenlijk alleen paar Palm-accessoires - en die zijn minder duur ook...

Zo ben ik al vanaf juni op zoek naar een goede case om in op te bergen, maar wat ik tegenkom, vind ik te prijzig. Mijn onderbuurman is een Palm-bezitter en koopt aan de lopende band cases, kabeltjes, etc. etc.

Dus denk nog maar eens na voordat je je Palm III vervangt...

Stephen
Met citaat reageren
  #8  
Oud 10 september 2002, 16:53
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Volgens mij is er niet echt een prijsverschil in accessoires voor de recente modellen. Misschien inderdaad dump spullen als je voor een oud palm model koopt. De kabels, cases, toetsenborden etc zijn bijvoorbeeld voor de Palmp M515 net zo duur als die voor de Clie T625C.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 10 september 2002, 16:53
ÐWizzy
Guest
 
Berichten: n/a
Stephen, 't is wel noodzakelijk om die Palm III te vervangen want hij is een beetje aan het eind van z'n latijn soms valt'ie "zomaar" uit, waarbij ook het geheugen verloren gaat, en komt'ie pas na drukken op de behuizing terug.

Maar wie mijn lieve Palm III gaat vervangen is dus idd nog maar de vraag...
Met citaat reageren
  #10  
Oud 11 september 2002, 12:51
pdatje
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb nog genoeg cases (voornamelijk leather-cases) voor de clie N770C. prijs varierend van 15-40 euro.
Met citaat reageren
  #11  
Oud 11 september 2002, 14:58
skip
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ÐWizzy
Maar wie mijn lieve Palm III gaat vervangen is dus idd nog maar de vraag...
Wie?
Met citaat reageren
  #12  
Oud 12 september 2002, 18:19
ÐWizzy
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skip

Wie?
Een scharmante assistente is natuurlijk veel leuker dan zo'n electronisch ding. Wat voor spelletjes ik daar op moet spelen, dat mag je aan je eigen gedachten vragen
Met citaat reageren
  #13  
Oud 18 september 2002, 15:49
w-k-pieters's schermafbeelding
w-k-pieters w-k-pieters is offline
lerend lid
Voornaam: Rogier
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Heemstede
Berichten: 58
Toch nog even serieus:

Welke (Nederlandse) winkels zijn nog accessoires te koop. Ik zoek in ieder geval een stylus en liefst ook zo'n leren tasje waarvan de flap naar boven klapt.

Overigens wat is relaxter, een echte stylus of een "neppe" (eentje die niet in de Clie zelf past)?

Als iemand een van deze dingen nog tweedehands heeft hou ik me ook aanbevolen.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 19 september 2002, 21:48
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ik zal hier maar antwoord geven op de vraag in die NR thread (anders gaat het daar te ver off-topic)

Zoeken op google gaat beter als je weet wat je ongeveer zoekt.

Je kunt ook eens kijken op een meer specifiek Clie forum zoals www.cliesource.com. Daar vind je veel mensen met eenzelfde Clie.

Cases koop je over het algemeen direct bij de producent. Dan moet je bij Vajacases, Brando, Senacases, Proporta, Seido etc zelf zijn.

Ik heb zelf bij Brando en pc-mobile gekocht. Deze zaakjes zitten in Hong Kong, maar ik had met 2 dagen de boel in huis a $5 verzendkosten. Kom daar bij een Nederlandse winkel nog maar eens om!

Maar ik heb nog een keer voor je gezocht. Voor alle duidelijk ik zocht bijvoorbeeld op "Clie flip case review N-Series"

Sony PEGA-USC10 LEATHER CASE-FLIP (ik zie inderdaad alleen niet hoe je die in europa kunt kopen)
Vaja 710 review op gadgeteer
Sena case

Brando levert meerdere flip top cases en een hele rits aan stylussen. Ik begreep uit de reviews dat de pentopia stylus goed beviel. (link naar review staat erbij)

De standaard N stylus (PEGA-ST500) kun je vinden op www.sonystyle.nl Het makkelijkst via de zoekfunctie rechtsbovenin inderdaad, want die accessoire pagina van ze "zuigt met ferme teugen".

Een andere winkel is trouwens Proporta met wel allerhande accessoires. Ik heb een keer een review gedaan van een Proporta aluminium case en die was erg goed. de verzendkosten zijn daar ook niet hoog.
Met citaat reageren
  #15  
Oud 20 september 2002, 08:00
w-k-pieters's schermafbeelding
w-k-pieters w-k-pieters is offline
lerend lid
Voornaam: Rogier
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Heemstede
Berichten: 58
Bedank, bedankt en nogmaal bedankt voor antwoord .

Ik ga meteen de pilot pentopia bestellen, over de case ben ik nog beetje aan het twijfelen. Eerst nog wat reviews lezen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023