Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 maart 2006, 23:00
Mumsoft
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Dood en leeggelopen door Solitaire

Ik heb de Lifedrive al ettelijke maanden. Zo nu en dan, heel vervelend, wil ik hem gebruiken en gaat-ie niet aan. Zwart scherm blijft dood. Reset werkt dan ook niet. Thuis dan maar weer aan de oplader, en daarna doet-ie het dan weer, tot...

Ik ben er op gaan letten. Ook als de batterij bijna 100% opgeladen was overkwam het me. Ik begon heel zorgvuldig het aan/uit/blokkeerschuifje te hanteren. Is-ie echt wel uit als ik die naar rechts en dan naar links heb geschoven? Soms niet, duw ik hem in de strakke hoes terug die een knop indrukt, en floep gaat-ie aan zonder dat ik het merk(te), mogelijk omdat het schuifje niet strak genoeg links zit.

Maar nu weet ik ook een applicatie die zich niet altijd uit laat zetten: Solitaire. Ja, een 'stom' spelletje he, maar af en toe nog best leuk. Maar zet je die uit midden in het spel dan heb je een goede kans dat de Lifedrive eigenlijk niet uit gaat maar leeg loopt en dan zet je hem aan: doet-ie niet. Ben je er snel genoeg bij, dan kun je nog met een soft reset verder komen en een duidelijk afgenomen vermogen.

Work-around is Solitaire eerst te verlaten.
Hopelijk heeft iemand er wat aan. En zijn er meer van dit soort fijne applicaties?
NB ik heb alle mij bekende updates erop gezet (met Linux).

Groetjes
Marc
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 maart 2006, 09:04
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Iets soortgelijks heb ik bij Solitaire op mijn TX: de off-button doet het niet meer als Solitaire is gestart. Dus als ik Solitaire speel en de off-button indruk, blijft-ie gewoon aan, totdat ik Solitaire verlaat. Dan zie ik nog in een flits bijv. de launcher en daarna gaat-ie pas uit. Gelukkig geen soft reset ofzo, maar toch een stomme bug in voorgeinstalleerde software!
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 augustus 2006, 21:29
Mosthated's schermafbeelding
Mosthated Mosthated is offline
palmOne Overlord
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Berichten: 199
Stuur een bericht via ICQ naar Mosthated
Hoe krijg ik dat solitaire van mijn TX? Is dat mogelijk aangezien het op de ROM staat...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 augustus 2006, 22:35
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Nee, omdat het in je ROM staat, kun je het niet verwijderen. Ik dacht dat er wel een tooltje bestaat om het icoontje in je launcher te verbergen.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 augustus 2006, 18:50
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Fasthide. Wat mij betreft aan de dure kant, om programma's te verbergen.
De meeste third party launchers maken het overigens mogelijk om aangewezen categorieën te verbergen, de verborgen categorieën worden na invoer van een wachtwoord weer zichtbaar. Dat is ook een manier om icoontjes te verbergen .
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023