Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24 januari 2002, 20:56
DeM@rt's schermafbeelding
DeM@rt DeM@rt is offline
Cyber lid
Voornaam: Martin
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Eerste stad aan de Waterweg
Berichten: 621
Nog een tip: leer jezelf aan de stylus voor het gebruik altijd even langs je overhemd, broek, minirok enz te halen. voorkomt ook krassen door evt harde deeltjes die op wat voor manier dan ook op je stylus terecht zijn gekomen.
M@rt
__________________
When I see the price that you pay
I don't wanna grow up
Met citaat reageren
  #22  
Oud 24 januari 2002, 21:18
emielkokkelink emielkokkelink is offline
Cenior lid
Voornaam: Emiel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 08 januari 2001
Locatie: Almelo, hartje Twente
Berichten: 220
Stylus

Ik heb zelf bij mijn 3c een keer 3 reservestylusjes (de zware metalen uitvoering) gekocht. Deze krassen absoluut niet. Zouden misschien deze Stylussen in het 'vakje' van mijn (morgen krijg ik ém) Clié passen?
__________________
-Dit bericht is op een computer gegenereerd en is derhalve zonder handtekening geldig-

Van een Palm 3e naar een Palm 3c naar een Clié PEG N770C/E via een slippertje met een HP Jornada 568 PocketPC kom je uiteindelijk bij een Palm Tungsten-T die via bluetooth praat met mijn Nokia 6310i en mijn laptop.

Oef!
Met citaat reageren
  #23  
Oud 25 januari 2002, 23:01
cjonker
Guest
 
Berichten: n/a
Sommige palmpjes hebben glazen schermpjes, andere zijn van plastic.
Dat maakt wel wat uit voor de behandeling, lijkt mij.

Ik heb verschillende methoden voorbij zien komen, maar dingen als polijsten, turtle wax chrome, krassenverwijderaars, ik vraag me af of dat helpt op plastic schermpjes. Wellicht doen sommige dingen meer kwaad dan goed?

Op mijn Clié lijkt er een plastic beschermlaagje over het echte scherm te zitten. Op een ander forum (Usergroup van Yahoo) las ik iets over een product dat displex heet. Displex-site

Dit, of ander spul dat krassen in glas verwijdert, kan wel eens heel anders reageren op plastic.

Iemand hier ideëen over?
Met citaat reageren
  #24  
Oud 26 januari 2002, 21:18
Canaria's schermafbeelding
Canaria Canaria is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carin
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 06 februari 2001
Locatie: Utrecht
Berichten: 126
Stuur een bericht via ICQ naar Canaria
Het spul is populair geworden door de toepassing voor GSM-displays. Die zijn meestal van plastic, dus zou het op een plastic toplaag van een Palm moeten werken. Op het glas van mijn horloge was het effect ook minder dan op de display van mijn vorige telefoon.

EDIT

Van de verpakking:
Bij displays die overtrokken zijn met een doorzichtige laklaag moet het hele doorzichtige gedeelte van de display zo lang mogelijk gepolijst worden totdat deze laklaag volledig is verwijderd
(Oei!)
Opgelet! Alleen geschikt voor telefoon-displays, kunststof uurwerkglazen, cockpits en wortelhouten kaders. (Tja..)



Laatst gewijzigd door Canaria; 26 januari 2002 om 21:21.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023