Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 september 2006, 21:52
bodduh
Guest
 
Berichten: n/a
Reset bij groot invoerveld

Ik heb sinds enige tijd het volgende probleem. Mijn palm lifedrive reset als het volgende gebeurt. Ik heb bijvoorbeeld www.google.com geopend in de standaard web applicatie. Als ik nu een zoekterm invoer die langer is dan 20 karakters dan wil palm een editor window openen om de zoekterm verder in te voeren. Op het moment dat dit editor window opent reset de lifedrive echter. Dit is erg storend. Wie helpt me dit probleem oplossen? Heeft iemand de titel van de editor dit geopend wordt zodat ik verder kan google-en om vergelijkbare problemen te vinden.

Alvast bedankt.

/Frank
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 september 2006, 15:05
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Ik had hetzelfde voor toen ik graffiti1 erop gezet had. Toen ik het eraf gedaan had (om een andere reden), kwam het niet meer voor.
Misschien kan dit je helpen?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 september 2006, 20:35
bodduh
Guest
 
Berichten: n/a
Dat kan het inderdaad wel zijn. Ik vind Graffiti 1 makkelijker dan graffiti 2 en dat heb ik dus ook geinstalleerd. Ik ga het er eens afhalen.
Dank voor je antwoord.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 september 2006, 11:26
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
ik vond graffiti 1 ook veel gemakkelijker, maar nu gebruik ik mini-keyboard
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023