Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13 oktober 2004, 16:42
boogie
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy IntelliSync lite onmogelijk te sync-en met outlook!

Nadat ik onverwachts een nieuwe harde schijf heb moeten plaatsen en IntelliSync opnieuw heb geinstalleerd kan ik niet meer syncen met Outlook. Als ik aangeef dat ik mijn Sony (NZ90 en TG50) wil syncen met outlook krijg ik de melding dat deze file ontbreekt. als ik de file wil browsen krijg in de melding dat dit niet kan met de Lite versie. Ik heb nu al 3 keer opnieuw alles opnieuw geinstalleerd echter met steeds hetzelfde resultaat. Voorheen werkte dit perfect op mijn XP machine met Office 2003. Op de forums kan ik niets vinden dat mij verder kan helpen en ik wil nu eindelijk weer eens alles kunnen syncen. Wie kan mij verder helpen?

Boogie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 oktober 2004, 16:48
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Als ik aangeef dat ik mijn Sony (NZ90 en TG50) wil syncen met outlook krijg ik de melding dat deze file ontbreekt. als ik de file wil browsen krijg in de melding dat dit niet kan met de Lite versie.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.

Ben je ingelogd in administrator mode?

0. Clie Desktop de-installeren
1. Rebooten
2. Clie Desktop installeren.
3. Rebooten
4. Intellisync Lite installeren.

Wat gebeurt er?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 oktober 2004, 11:54
boogie
Guest
 
Berichten: n/a
Bij installeren van intellisync krijg je nadat je de username hebt ingevuld het scherm met de vraag waar je mee willen synchroniseren. Ik wil dit dus doen met Outlook. Echter de files van outlook worden blijkbaar niet mee geinstalleerd en dus ziet intellisync geen files staan. Als ik deze handmatig willen zoeken krijg ik de melding dat dit niet kan met de lite versie. Misschien dat dit iets met Office 2003 te maken heeft maar voorheen had ik hier geen last van.
Helaas ondersteunt pumatech de lite versie niet. En Sony laat je volledig in de steek omdat ik mijn Sony in Amerika heb aangeschaft. Kortom ik kom niet verder hiermee. Op de CD-rom staat wel een Outlook files die gezipt is maar niet geopend kan worden. ik kom er dus niet meer uit. Wie heeft enig idee?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 oktober 2004, 14:28
boogie
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

heb het probleem inmiddels opgelost door een update te kopen. Het had dus toch te maken met de office 2003 versie. Door over office 2000, office XP te installeren en later office 2003 zijn wrs. bepaalde bestanden in het register blijven bestaan waardoor ik voorheen geen problemen had. Nu ik meteen office 2003 had geinstalleerd op een schone harde schijf zijn de problemen aan het licht gekomen. Pumatech kon dit bevestigen.
Van enige ondersteuning van Sony hoef je dus nooit te rekenen als je deze buiten Europa hebt gekocht. Ik vind dit alles behalve klantvriendelijk en zal niet snel meer iets kopen van Sony.
Maar goed ze zijn toch gestopt met de handhelds.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 oktober 2004, 14:34
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Van enige ondersteuning van Sony hoef je dus nooit te rekenen als je deze buiten Europa hebt gekocht. Ik vind dit alles behalve klantvriendelijk en zal niet snel meer iets kopen van Sony.
.. of PalmOne, of HP, of...

Maar blij dat het opgelost is.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023