Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #11  
Oud 30 april 2007, 17:44
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eric40 Bekijk bericht
Dit geld zeker voor mensen met een data bundel, want zelf heb ik niets over een 1 mei opzegging vernomen! (Ik heb geen data bundel).

Ik heb Telfort trouwens wel een klacht gestuurd, of dat KPN iedere Telfort klant weg wil hebben omdat het er niet beter op is geworden maar slechter sinds de omzetting. I.i.g. in mijn geval. En dat EDGE weg te doen de grootste fout is, want vermoedelijk iedere klant met een EDGE only telefoon voelt zich nu niet meer verbonden aan Telfort.

Ga zelf ook eens rondkijken. Heeft iemand al een goede alternatief dan Telfort (en KPN natuurlijk)? Want deze laatste zou natuurlijk lachen als veel Telfort klanten naar KPN gaan. Precies wat ze wilden.
Nee, ik ben geen abonnee meer omdat ze 0,20 EUR/min. gaan vragen voor de klantenservice vanaf 1 Mei. Dit is een eenzijdige verandering van de algemene voorwaarden, en daar mag je tegen protesteren. En dat is gelukt. De opgegeven reden heeft dus niks met mijn ware reden te maken.

Ik voelde me niet serieus genomen als EDGE-gebruiker en vind dat ik veel te lang in onzekerheid ben gelaten. Ik wens niet zoetgehouden te worden met loze marketingkreten als 'EDGE-gebruikers krijgen een passende oplossing aangeboden' , wat nu al werkelijk maaaaanden op de Telfort-site staat.

Dus ik heb de eerste reddingsboot genomen die ik zag. Ik heb geen zin om straks bijvoorbeeld aan een Telfort voice-contract vast te zitten, omdat ik die niet kan ontbinden als volgens Telfort alleen wijzigingen in het data-contract (Maximaal Online bundel) heeft plaatsgevonden. Ik weet niet hoe ze het gaan aanpakken (Telfort zelf nu ook nog niet), dus ik neem het zekere voor het onzekere.

En die 'passende oplossing' mag Telfort (en KPN) mooi in hun steken. Ik hoop dat het iets groots is. Ik ben vanaf morgen klant van Rabo Mobiel.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 30 april 2007 om 17:51.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023