Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02 juni 2003, 11:18
Plushomme
Guest
 
Berichten: n/a
Question Travel charger Palm Zire 71

Hallo Palmers,

Ik nu ongeveer een maandje een Palm Zire 71. Dit is mijn tweede
Palm (hiervoor een IIIe).
Ik reis nogal veel, dus nu ben ik op zoek naar een Travel charger
voor mijn Z71.
Ik heb bij Palm gekeken en daar ben je ongeveer 60€ kwijt. Dat vind ik erg veel voor een opladertje.
Bij PDAshop staat er één voor 40€, een universal connector charger. Deze heeft alleen een 'Nederlandse stekker' en ik weet niet of deze ook geschikt is voor de states en 110V.
Op takeitnow.nl staat een 'Travel Charger Kit 240V f M5xx m125+', met op de foto alleen een vreemde stekker. Weet iemand of hier verschillende plugs bijzitten. Deze kost 44€ excl BTW en verzendkosten.

Heeft iemand nog een tweedehands lader te koop.

BVd
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 juni 2003, 14:43
RvdP RvdP is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: Palm Foleo
 
Geregistreerd: 28 oktober 2001
Locatie: Hengelo (O)
Berichten: 105
Als iemand toch kijkt of hij/zij nog een travelcharger "over" heeft: zit daar een goed werkend (uiteraard) exemplaar voor een Palm M500 bij? Laat het even weten.
Ik vind de nieuwprijs van travelchargers ook redelijk prijzig voor de enkele keren dat ik deze op vakantie zal gebruiken.

Rob
Met citaat reageren
  #3  
Oud 02 juni 2003, 17:28
Eagle's schermafbeelding
Eagle Eagle is offline
Palm-lid
Voornaam: Arend
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 20 mei 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 132
Ik heb reislader voor TT bij PDA-Shop gekocht met stekker die wij in Nederland gebruiken. In gebruiksaanwijzing lees ik: Suitable for worldwide usage with voltage range from 110 volts to 230 volts. Met een verloopplug bij electriciteitszaak ben je er klaar mee. Stekker is lekker klein en licht. Vergelijkbaar met lader van Nokia 6310i.

Is prijzig ja, maar dan weet ik zeker dat mijn PDA na twee weken vakantie nog lekker werkt, dat is mij ook wel wat waard.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023