Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 500v (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 mei 2008, 10:15
mjbacker mjbacker is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 500v
 
Geregistreerd: 27 mei 2008
Berichten: 2
Hard Reset Treo V500

Hallo,

ik ben sinds kort eigenaar van een Palm Treo V500 met WM 6.0. Het is een fijne PDA/Smartphone met een maar tot op heden. Ben benieuwd of andere mensen hier ook last van hebben of misschien een oplossing ervoor weten.

Ten eerste is de batterij aan het einde van de dag echt totaal leeg. Ik heb diverse applicaties gesloten en hierdoor gaat het al stukken beter. Als ik echter 's-avonds de telefoon aan de adapter hang (met WM 6.0 nog aan) dan start hij met opladen, echter na enkele uren valt het systeem compleet uit. Pas na het uitvoeren van een harde reset valt de telefoon pas weer te gebruiken. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, het is nl. toch wel erg irritant op deze manier!

Groeten,
Marc-Jan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 mei 2008, 10:23
MikeO MikeO is offline
Lid
Model: Palm Treo 500v
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Berichten: 20
Ik ervaar deze problemen niet. Ik kan met gemak 2 dagen de GSM gebruiken zonder opladen. Bel er niet veel mee. Het systeem blijf ook netjes actie tijdens het opladen en ik hoef hem niet aan/uit te doen na opladen.

Als je de GSM veel gebruikt op een dag voor Bellen/MP3/Video etc dan is dat wel de veklaring waarom je batterij aan het eind van de dag bijna leeg is. Het scherm gebruikt ook veel stroom en smartphones staat bekend dat zij het meestal maar 1 dag volhouden bij regelmatig gebruik.

De problemen met laden is wel vreemd. Je zou de Treo eens naar de fabrieksinstellingen terug moeten zetten en dan eens testen of het probleem dan ook nog voorkomt.

Als het dan wel goed goed is er een programma wat je er later op zet wat deze problemen veroorzaakt.

Blijft het probleem dan zou ik eens gaan bellen met je provider / winkel waar je hem gekocht /gekregen hebt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 mei 2008, 10:31
postbus31's schermafbeelding
postbus31 postbus31 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Jeroen
Model: Overig
 
Geregistreerd: 04 augustus 2005
Locatie: De mooie provincie Groningen
Berichten: 673
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjbacker Bekijk bericht
Hallo,
.........Ten eerste is de batterij aan het einde van de dag echt totaal leeg. ..........Groeten,
Marc-Jan
Als ie standaard op UMTS = 3G staat, zou dat idd kunnen.
__________________
Toon mij uw Ipod, en ik zeg u wie u bent
Klik: Postbus31 TechBlog

Met citaat reageren
  #4  
Oud 03 juni 2008, 19:56
mjbacker mjbacker is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 500v
 
Geregistreerd: 27 mei 2008
Berichten: 2
Hard Reset Palm Treo V500

Hoi,

bedankt voor de reactie! Ik ben naar aanleiding van de problemen met het laden van de telefoon terug gegaan naar de winkel. Met een nieuwe batterij was het probleem vervolgens opgelost!

Thanks!

Marc-Jan
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023