Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 maart 2007, 00:09
infojoni
Guest
 
Berichten: n/a
treo 750v en audi a6

wie kan mij helpen?
heb sinds een maand of wat de treo 750v, werkt op zich goed.
nu een verse audi a6 met bluetooth carkit....verdriet met de verbinding
de verbinding komt tot stand maar wordt na een paar minuten weer verbroken....soms hersteld hij even, vaak niet meer.

telefoonleverancier heeft een stukje software gedownload en als trialversie geïnstalleerd...leek te helpen....dus niet...nu werk ik met een duo simkaart en ben dus regelmatig onbreikbaar als het oude nokia telofoontje dat ik in een houder in de audi heb zitten uitgaat als ik het contact uitzet....dan moet ik eerst even met mijn treo een nummer bellen, over laten gaan en weer verbreken....gaat vaak goed, maar ik vergeet het of het werkt toch niet....al met al ben ik er veel te veel mee bezig en heb daar geen zin in en geen tijd voor....

wie heeft de oplossing?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 maart 2007, 09:47
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Heb zelf een A4 (met Naviplus DVD) met een Treo 680, werkt op zich goed (alleen de favorites worden in het adresboek van de auto geladen) ; echte verbindingsproblemen tijdens gesprekken heb ik niet, wel komt de bluetoothverbinding soms erg laat tot stand. De combinatie met een Treo 650 werkte veel beter/betrouwbaarder.

Ik zie echter geen officiele audi ondersteuning voor de 750 :

http://www.audiusa.com/etc/medialib/....0018.File.pdf

Kwestie van tijd ?
__________________
Sander
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 maart 2007, 14:35
SpeedDemon SpeedDemon is offline
Senior lid
Voornaam: René
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 05 juli 2005
Locatie: Emmen
Berichten: 67
Stuur een bericht via MSN naar SpeedDemon
Er zijn veel meer mensen met BT problemen met standaard auto BT. Bij BMW schijnt het ook niet lekker te werken in combinatie met de 750v. Er schijnt een update te gaan komen vanaf Palm die dit moet gaan verhelpen. Dit zijn echter alleen nog geruchten. Wanneer en wat is nog erg onduidelijk.
__________________
Palm Tungsten E2 --> Palm Treo 750v -->momenteel zonder Palm.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 08 maart 2007, 20:37
Joep Joep is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 26 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 225
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk bericht
alleen de favorites worden in het adresboek van de auto geladen
Wat bedoel je hiermee precies ? Dacht dat alleen de SIM kaart wordt uitgelezen, niet ?

grt, Joep
Met citaat reageren
  #5  
Oud 08 maart 2007, 20:44
r.dunning@planet.nl
Guest
 
Berichten: n/a
Audi

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door infojoni Bekijk bericht
wie kan mij helpen?
heb sinds een maand of wat de treo 750v, werkt op zich goed.
nu een verse audi a6 met bluetooth carkit....verdriet met de verbinding
de verbinding komt tot stand maar wordt na een paar minuten weer verbroken....soms hersteld hij even, vaak niet meer.

telefoonleverancier heeft een stukje software gedownload en als trialversie geïnstalleerd...leek te helpen....dus niet...nu werk ik met een duo simkaart en ben dus regelmatig onbreikbaar als het oude nokia telofoontje dat ik in een houder in de audi heb zitten uitgaat als ik het contact uitzet....dan moet ik eerst even met mijn treo een nummer bellen, over laten gaan en weer verbreken....gaat vaak goed, maar ik vergeet het of het werkt toch niet....al met al ben ik er veel te veel mee bezig en heb daar geen zin in en geen tijd voor....

wie heeft de oplossing?
Collega heeft zelfde probleem met Audi-Treo 750. Ook directeur van garage heeft een Audi A4 en heeft nog een Nokia 6230i erbij gehouden omdat er nog geen goede definitieve oplossing is maar komt er volgens hem wel snel.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 08 maart 2007, 20:58
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
Wat bedoel je hiermee precies ? Dacht dat alleen de SIM kaart wordt uitgelezen, niet ?
grt, Joep
Nee hoor, de Audi BT maakt bij de 650/680 gebruik van de nummers die in de favorites lijst zijn opgeslagen (zie ook bovenstaande pdf) ; de belangrijkste nr's heb ik dus in het favorite menu opgenomen. Werkt prima, kan er gewoon op het BIS (Audi display) via stuurbediening doorheen scrollen.

mvg
__________________
Sander
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023