Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06 maart 2002, 09:16
silkyboard
Guest
 
Berichten: n/a
Silkyboard II -- a paper-thin, screen-protective keyboard

Silkyboard II wins the recognition of PDA expert Joshua Morganstein (Geek.com) again.

Check out the latest review of Silkyboard II - a paper-thin, screen-protective keyboard for PalmOS based organizers that offers a surprising amount of functionality and customization.

"The newest version, Silkyboard II, is a noteworthy evolution of this most useful product. The strength of Silkyboard II lies in its thoughtful design. The QWERTY keyboard layout is familiar and straightforward. The style offered by Silkyboard II allows users who are not interested in learning Graffiti - or those looking for a warm and fuzzy alternative - to get up and running in no time", - stated Joshua Morganstein.
Full review at http://geek.com/hwswrev/palmpilot/silkyii/index.htm
Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 maart 2002, 14:16
emielkokkelink emielkokkelink is offline
Cenior lid
Voornaam: Emiel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 08 januari 2001
Locatie: Almelo, hartje Twente
Berichten: 220
Angry

Gaan bedrijven nu al reclame maken op ons forum?
__________________
-Dit bericht is op een computer gegenereerd en is derhalve zonder handtekening geldig-

Van een Palm 3e naar een Palm 3c naar een Clié PEG N770C/E via een slippertje met een HP Jornada 568 PocketPC kom je uiteindelijk bij een Palm Tungsten-T die via bluetooth praat met mijn Nokia 6310i en mijn laptop.

Oef!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 maart 2002, 15:49
Jeroen Linssen Jeroen Linssen is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 198
Volgens mij ook.

Lijkt me nodig om dit soort dingen te gaan weren, of ze moeten zo'n Silkyboard ter beschikking stellen aan de redactie voor een review.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 maart 2002, 08:59
Palmpie
Guest
 
Berichten: n/a
TIP: maak apart forum voor deze zaken, met de verplichting om ter review aan redaktie te sturen (anders verwijderd van forum)?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023