Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14 februari 2002, 20:34
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
Talking DicotaKeeper-ervaring gevraagd

Heeft iemand ervaring met de Dicota Keeper zoals verkrijgbaar bij PDAShop? Kun je deze bijvoorbeeld ook goed gebruiken als er een GPS achter klikt?



Groet,
__________________
[][][][][][][]
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 maart 2002, 22:04
Werfje's schermafbeelding
Werfje Werfje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 13 februari 2002
Locatie: Veldhoven
Berichten: 119
Stuur een bericht via Yahoo naar Werfje
ervaring

JA ik heb er ervaring mee. heb hem toevallig vd week gekocht.

Ik vind het echt perfect werken.

Ik had ook ergens gelezen als minpunt dat er geen extra stylus houder op zit omdat je de stylus er niet goed uit krijgt als hij in de houder zit.

Nu heb ik een kabel geleider (soort klemmetje) gevonden die met zelfklevende tape aan de zijkant geplakt zit. waarin ik een extra stylus kan klemmen. Ik denk dat je deze vast wel in een electronika zaak kunt kopen

Verder vind ik dat hij erg goed en stevig vast blijft zitten op het raam. hij wiebelt wel een beetje op hobbelige wegen maar hij valt er niet vanaf.

Mijn minpuntje is dat de stang wat langer had mogen zijn zodat hij dichterbji komt. Dan kun je er makkelijker bij.

Verder heel fijn.
__________________
Yours Magically,

Werfje
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 april 2002, 11:00
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Cool Lees het Review!

Kort geleden is dit review online gezet op jullie eigenste Palmclub. Doe er uw voordeel mee! Ik weet niet zeker of een PDA plus GPS ook goed blijft zitten. Als de PDA zelf goed vast zit aan de GPS lijkt me dat het kan, maar neem anders de combinatie mee naar een winkel waar ze de Dicota verkopen.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #4  
Oud 03 april 2002, 17:22
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ik heb zowel de Keeper I als Keeper II besteld. Die Keeper II werkt bij mij voor geen meter. Misschien is ie wel stuk ofzo, maar het wiebelt echt alle kanten op op die zwanenhals. Die andere ophanging (met twee zuigenappen) zag er wel steviger uit, maar die past niet in mijn auto.

Bij mij zit de telefoon ook veel te ver weg (als ik het aan de voorruit vast maak) Dan is de draad van mijn oordop niet lang genoeg. Nog maar eens kijken of ik dat ding kan splitsen.

Met een gps er aan werkt de Keeper II ook totaal niet. De steunen zijn veel te kort. Hij flikkerde er bij om de haverklap uit. Het oude model kan ook niet best overweg met de vorm van de Palm Vx.

Bij het nieuwe model krijg ik de GPS er niet in, omdat de steuntjes dan weer precies vallen over de aansteker aansluiting voor de stroom. En zonder stroom kom ik niet ver met die GPS. Het zit in het nieuwe model op zich wel allemaal heel goed vast trouwens.

Ik krijg de stylus overigens wel zonder problemen uit mijn Clie, maar waarom mensen dat zouden willen doen is me niet duidelijk. Wat bij de Sony wel hinderlijk is is dat het nieuwe model dus de Jog dial "afknijpt".

Kijk ook even op http://www.palmclub.nl/forums/showth...threadid=5535, want ze hebben het model van de Keeper I drastisch veranderd. Daar heb ik ook een plaatje van het niewue model gezet.

Ik probeer nog steeds om mijn GPS (van de Palm Vx) aan de Clie te krijgen en dat alles dan ook netjes in een houdertje op te hangen. Vooralsnog wil het niet erg vlotten

Ik kan dus niet echt een advies geven. Het hangt echt ontzettend af van wat je er in wil stoppen of het gaat lukken. Ik ben zelf op zich wel blij met de nieuwe Keeper I. Ik moet alleen nog even regelen dat ik de GPS vast zet en dan met een kabel naar de Clie doorvoer. Nog even knutselen en dan kan ik mijn Clie opladen in de auto terwijl ik zit te navigeren (wacht nog op een car charger van Brando).
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 april 2002, 22:42
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
Heren, mijn dank. Ik heb zelf (blijkbaar de oude versie) van de Keeper 1 ontvangen. Die wilde ik testen op gebruik met de Holux GM 251. Het resultaat? Dat gaat. Niet van harte, maar toch. De nieuwe versie zal het vast beter doen.

Groet,
__________________
[][][][][][][]
Met citaat reageren
  #6  
Oud 05 april 2002, 23:00
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ik heb het nieuwe model inmiddels ook getest en het zwabbert nog steeds vreselijk (op de zwanenhals). Op zich is dat misschien niet zo erg, maar het is wel knap irritant. De PDA blijft (door de veel grotere klemmen en doordat ze bovenaan zitten) wel veel beter zitten inderdaad.

Misschien moet ik toch die andere ophanging maar eens proberen (met die 2 nappen). Heeft iemand die een beetje handig opgehangen gekregen? Als ik dat ding ophang dan staat het scherm (door de ronding van mijn voorruit) op de passagier gericht. Het zit wel veel beter vast enzo, maar je kunt het niet naar je toe richten. Of mis ik iets? het is echt vreselijk zonde dat ze op die ophanging niet dat kogelgewricht hebben gezet van die kleine opplak connector (Maar dan dwars gemonteerd).

Ik heb overigens de Keeper II uit elkaar gehaald en nu heb ik een losse Keeper I (oud model) en een losse GSM (er zit gewoon een verbindingsstukje opgeklikt met connectoren zoals ook aan alle andere bevestigingen zitten). Kan ik mooi mijn telefoon ergens anders bevestigen. Die Keeper 2 met PDA en GSM er in kun je echt vergeten op een zwanenhals! Hoe ze dat ooit hebben kunnen verzinnen.

De ophanging van de RandMcNally GPS met PalmVx er in vond ik stukken beter, maar daar heb ik ook mensen over horen klagen. Die hing tenminste deels op je dashboard. Alleen waren daarvan de zuignapjes niet zo heel sterk.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023