Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 januari 2008, 15:58
wiske2
Guest
 
Berichten: n/a
TT navigator 6 op TX?

ik gebruik nu navigator 5 voor mijn TX, maar kan daar geen kaart-uitbreidingen meer voor krijgen volgens TomTom., TT ondersteund Navigator 6 niet voor de TX, maar zijn hier mensen die me kunnen vertellen of het wel kan werken? Alvast dank!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 januari 2008, 16:12
pivete_menno pivete_menno is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 20 januari 2006
Berichten: 128
Werkt gewoon prima!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 januari 2008, 19:52
wiske2
Guest
 
Berichten: n/a
dat was supersnel! bedankt
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 maart 2008, 20:36
RobertS
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wiske2 Bekijk bericht
ik gebruik nu navigator 5 voor mijn TX, maar kan daar geen kaart-uitbreidingen meer voor krijgen volgens TomTom., TT ondersteund Navigator 6 niet voor de TX, maar zijn hier mensen die me kunnen vertellen of het wel kan werken? Alvast dank!
Ik hebhetzelfde probleem met mijn Tungstebn T5 en ik heb Navigator 6 niet aan de praat gekregen, alles ging goed t/m het invoeren van de activeringscode, maar daarna startte TT6 niet meer goed op. Weet ieman waar dat mis ging en of er een oplossing is?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 mei 2008, 11:14
tuftuf tuftuf is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Berichten: 12
Ga dat wel nog navragen of TomTom echt geen kaarten meer gaat maken voor TTN5 apparaten die geen TTN6 eten.

Heb een mooie tabel gevonden met de kaarten van TomTom en de compatibiliteit met softwareversies: TomTom Compatibility matrix for program builds and map versions
Met citaat reageren
  #6  
Oud 09 juni 2008, 15:38
elbertjan elbertjan is offline
Junior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 juni 2008
Berichten: 2
fatale (?!) crash tomtom6 op palm TX

Al ruim een jaar draai ik tomtom 6 bijna probleemloos op mijn palmTX. De enige gekkigheid was dat als ik tomtom niet netjes via 'verlaat applicatie' afsluit hij de GPS muis pas weer ziet na een herstart van de palm (knopje achterkant). Als ik eerst de gps muis uitzet en pas daarna Tomtom zelfde probleem.

Onlangs schakelde de palm zichzelf uit wegens batterij op (even niet opgelet). Maar nu krijg ik TomTom6 met geen mogelijkheid meer aan de gang. Bij opstarten gaat hij de route berekenen tot 84% en verhangt dan de palm zodanig dat de aan-uit knop op de bovenkant niet meer werkt en alleen een reset nog werkt.

Zelfs een reset naar fabrieksinstellingen (aan -uit knop bovenkant en reset) helpt niet. TomTom5 krijg ik wel weer aan de praat, als ik eerst de palm reset naar fabrieksinstellingen.

Het deed het dus en nu niet meer, iemand anders vergelijkbare ervaring of, beter nog: een oplossing?

Elbert-Jan
Met citaat reageren
  #7  
Oud 26 augustus 2008, 12:05
raoulc's schermafbeelding
raoulc raoulc is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 09 oktober 2005
Locatie: 't zuiden, M-town
Berichten: 29
Heb je geprobeert om TTN6 opnieuw te installeren op de SD. Heb zelf nog geen problemen gehad met TTN6 op 2GB SD in de TX.
__________________
Zire 71, Palm TX, Palm Treo 680 en 650 Morgen weer een dag....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023