Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21 april 2005, 14:29
CandyMan
Guest
 
Berichten: n/a
Tungsten|T & Bluetooth Dial-up Networking

Waar kan ik een uitleg vinden hoe ik met m'n Tungsten|T via m'n Nokia 6320 verbinding kan maken met de IMAP-server van m'n werk zodat ik emailtjes kan binnenhalen op m'n Palm?
Ik heb zelf al wat lopen proberen maar ik kom er niet uit.
Ik heb volgens mij ook een gratis inbel-nummer nodig om via m'n telefoon verbinding te kunnen maken met het internet.
Zonnet en andere gratis inbelaccounts lijken verdwenen te zijn.. waar kan ik nog een gratis inbelnummer + accountje aanmaken?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 april 2005, 14:40
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
CandyMan, ik moet je toch echt naar de zoekfunctie verwijzen. Zoeken naar trefwoorden als email, imap, tungsten, 6230, internet en ga zo nog maar even door zullen je een stuk verder helpen. En je hebt ook al in de tips gekeken? Motto van het verhaal: we willen je best helpen maar zelf mag je ook wat doen.
Je probleem in deze thread is overigens opgelost?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 april 2005, 14:56
CandyMan
Guest
 
Berichten: n/a
De kans dat iemand met het precies hetzelfde probleem zit leek me dusdanig klein dat ik er automatisch vanuit ging dat er geen andere topics over waren. Bedankt dat je me hier op wilde wijzen.

Mijn andere probleem is zonder enige moeite opgelost. Bedankt
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 april 2005, 15:18
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CandyMan
De kans dat iemand met het precies hetzelfde probleem zit leek me dusdanig klein dat ik er automatisch vanuit ging dat er geen andere topics over waren. Bedankt dat je me hier op wilde wijzen.
Nou, het maakt meestal niet zo veel uit om welke gsm en type pda het gaat (OS maakt natuurlijk wel uit). De meeste GMS's staan bijvoorbeeld tegenwoordig in de Phonelink of CoMa. Het makkelijkste is het dus om eerst reeds genoemde instellingen te proberen. Mochten die instellingen niet werken dan kun je verder kijken of het misschien toch niet aan de GSM ligt of aan de provider.

Citaat:
Mijn andere probleem is zonder enige moeite opgelost. Bedankt
mooi zo. Dan neem ik aan dat je de nieuwste Phonelink inmiddels hebt gedownload?

//edit: uit deze thread blijkt geloof ik dat de nokia 6320 nog niet in de phonelink staat. Probeer het dan met de generic driver.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 april 2005, 12:31
mikelight
Guest
 
Berichten: n/a
Je zou het kunnen doen via gprs, die kan je via je palm in connection instellen, als het goed is staat deze erop.

Gr Mike
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 april 2005, 22:31
Bob_Basli Bob_Basli is offline
Senior lid
Voornaam: Arjan
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 23 december 2003
Locatie: Dronten
Berichten: 62
Je kan je palm wel met BT laten communiceren met de 6230. Maar wel met de nieuwste phonelink update. Je kan via je GSM provider een gprs verbinding opbouwen of een gewone verbinding maken via bijvoorbeeld Wanadoo Free.
Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt.
Suc6!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 25 april 2005, 15:09
CandyMan
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor de tips mensen. Ik heb nu een Wanadoo Free account alleen waar en hoe ik alles in zou moeten vullen is me een raadsel.
Iemand een kleine handleiding voor me en anders zoek ik wel ff verder op het forum. Bedankt.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 26 april 2005, 15:32
CandyMan
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben inmiddels wat verder.. de e-mail account heb ik ingesteld bij VersaMail die trouwens gelijk geόpdate heb. Alleen de 6230 is niet te vinden bij ondersteunde telefoons in de lijst nadat ik Phone Link Updater heb gedraaid. Welke "driver" moet ik dan gebruiken??

Laatst gewijzigd door CandyMan; 26 april 2005 om 15:57.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 26 april 2005, 15:53
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CandyMan
Ik ben inmiddels wat verder.. de e-mail account heb ik ingesteld bij VersaMail die trouwens gelijk geόpdate heb. Alleen de 6230 is niet te vinden bij ondersteunde telefoons in de lijst nadat ik Phone Link Updater heb gedraaid. Welke moet ik dan gebruiken??
CandyMan, het helpt echt als je leest
Citaat:
//edit: uit deze thread blijkt geloof ik dat de nokia 6320 nog niet in de phonelink staat. Probeer het dan met de generic driver.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #10  
Oud 26 april 2005, 16:06
CandyMan
Guest
 
Berichten: n/a
metck:
Volgens mij staat toch echt dat ie hier ondersteunt word door de Phone Link Update of praat ik nou onzin?
http://www.palmone.com/us/support/do...tures#features

Supported Phones


The support for the following phones is included in this release: Ericsson • T39m • T68
Sony- Ericsson • K700i • T610 • T616 • T630 • T68i • Z600
Motorola • TP280 • TP280i • V525 • V500 • V600Nokia • 3650 • 6100 • 6210 • 6230 • 6310


Toch?
Met citaat reageren
  #11  
Oud 26 april 2005, 20:53
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CandyMan
metck:
Volgens mij staat toch echt dat ie hier ondersteunt word door de Phone Link Update of praat ik nou onzin?
[...]V600Nokia • 3650 • 6100 • 6210 • 6230 • 6310


Toch?
In je openingsbericht schrijf je:
Citaat:
Waar kan ik een uitleg vinden hoe ik met m'n Tungsten|T via m'n Nokia 6320 verbinding kan maken met de IMAP-server van m'n werk zodat ik emailtjes kan binnenhalen op m'n Palm?
En die wordt niet ondersteund in de Phonelink. Je praat dus onzin of je hebt een typfout gemaakt in je eerste bericht. Ik denk het laatste
Je kunt dus gewoon de driver voor de 6230 gebruiken.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #12  
Oud 27 april 2005, 07:34
CandyMan
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb inderdaad een typefout gemaakt. Mijn fout. De Nokia 6320 bestaat helemaal niet volgens de Nokia site.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 27 april 2005, 11:08
CandyMan
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob_Basli
Je kan je palm wel met BT laten communiceren met de 6230. Maar wel met de nieuwste phonelink update. Je kan via je GSM provider een gprs verbinding opbouwen of een gewone verbinding maken via bijvoorbeeld Wanadoo Free.
Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt.
Suc6!
Ik heb dus dmv het bovenstaande icm een Wanadoo Free account succesvol verbinding weten te maken en kan dus zo emails verzenden/ontvangen en browsen op het web.
Bedankt voor de tips en alle hulp mensen!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023