Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08 mei 2002, 20:41
ALu
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Avant Go

Ik probeer al 3 dagen mijn avantgo channels (Spits, Palmclub TVgids en Palmclub Forum) zonder succes te updaten. Zijn er meer die hier problemen mee hebben. De laatste gelukte update was zo-avond om 00:45.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 mei 2002, 21:20
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ik heb zelf geen probleem met de Palmclub TV gids, maar aangezien je andere channels ook niet werken ligt het probleem meer bij AvantGo en daar had ik zelf afgelopen week en de week daarvoor ook problemen mee. Ik weet niet wat jouw probleem is, maar in mijn geval sloeg het sync programma het gedeelte ´Saving updates pages´ (staat in infoschermpje) over. Na na een paar keer proberen werkte het wel en nu werkt het al een aantal dagen weer.

Ik zag daarstraks ook al een thread over problemen met AvantGo, misschien zijn ze bezig met hun servers de laatste tijd.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 mei 2002, 21:19
ALu
Guest
 
Berichten: n/a
Ik zal nog wat exacter zijn. Tijdens de sync geeft hij aan CONNECTING TO SERVER SYNC.AVANTGO.COM ON PORT 80. Vervolgens CONNECTION SUCCESFUL. En dan gebeurt er verder niets. Na enige tijd gaat de sync van de rest verder zonder AvantGo af te maken. In de log-file geeft hij aan Ok Mobile Application Link.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 mei 2002, 21:42
ALu
Guest
 
Berichten: n/a
Probleem opgelost. Ik had avantgo versie 4.0 er nog opstaan. Heb nu versie 4.2 gedownload en geinstalleerd. En hij loopt weer als een trein. Een ieder bedankt die hierover heeft meegedacht.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 juni 2002, 12:41
Stephen's schermafbeelding
Stephen Stephen is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 29 juni 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 66


Ik heb hetzelfde probleem als ALu: ik kan al een paar dagen mijn AvantGo channels niet updaten. Soms wil het na een paar keer achter elkaar proberen wel eens lukken, maar nu (za 29 jun) lukt het weer helemaal niet.

Er wordt goed contact gemaakt met de AvantGo server, het programma meldt 'searching for updated webpages' en dan houdt het op. Er zijn GEEN error messages en volgens de sync log is alles goed gegaan. Niet dus!

Ik heb zojuist versie 4.0 vervangen door 4.2, maar nog steeds lukt het niet.

Wie heeft dé oplossing?

Groeten,
Stephen
Met citaat reageren
  #6  
Oud 29 juni 2002, 20:07
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Je bent neem ik aan wel op de hoogte van deze problemen?
__________________
Word wordt nooit Perfect
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023