Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 november 2005, 13:03
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
[T|X] Soft reset na probleemloze HotSync

Sinds gisteren geeft mijn T|X een soft reset nadat ik een HotSync heb uitgevoerd. Het gekke is dat de HotSync zelf probleemloos verloopt (zie ook de bijgevoegde log). Ik heb dit probleem zowel bij sync'en via de USB-kabel als via mijn draadloze netwerk. Ook zit heel hard na te denken wat er verandert is aan mijn Palm sinds de laatste keer dat het HotSyncen wel goed ging (ik dacht woensdagavond thuis, of was het nou donderdag op mijn werk?), maar ik zou het niet weten.

Wie heeft een suggestie, voordat ik over moet gaan op een grote schoonmaak?
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: txt HotSyncLog.txt‎ (2,3 KB, 8x gelezen)
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 november 2005, 13:23
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Na het syncen krijgen enkele programma's daar een notificatie van. Blijkbaar is er een programma die daarop crasht. Met PalmInternals kun je erachter komen welke dat is.
Eerst ga je zeker weten dat de 'sync'-notificatie de oorzaak is. Klik daarvoor op 'Ntf Tst', en vul 'sync' in. Crash? Dan door naar de volgende stap:
Bij PalmInternals klik je op 'Notif.', zodat je een grote lijst krijgt. Zoek in dat lijstje naar --sync--, en kijk welke programma's daaronder staan. Één van die programma's is de boosdoener. Één voor een verwijderen, en kijken wanneer het probleem verholpen is.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 november 2005, 08:54
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Hoi Bram, kun je me nog wat verder helpen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Na het syncen krijgen enkele programma's daar een notificatie van. Blijkbaar is er een programma die daarop crasht. Met PalmInternals kun je erachter komen welke dat is.
Ik heb PalmInternals 1.10.2 geinstalleerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Eerst ga je zeker weten dat de 'sync'-notificatie de oorzaak is. Klik daarvoor op 'Ntf Tst', en vul 'sync' in.
Ik zie nergens 'Ntf Tst' staan! In het submenu 'More' staat bij mij: Full notif., Exchange Info, Port Info, Speed Test, Shortcuts, Heaps, Locked DBs en Protected DBs. Ik heb er wat in zitten rondklikken, maar ik zie nergens een venstertje waarin ik 'sync' zou kunnen invullen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor 'Full notif.' en daar heb ik alle notificaties (ROM, RAM, Procedure en Sublaunch) geselecteerd. Dat resulteerde in een lange lijst. Als bijlage de twee fragmenten die over het HotSync'en gaan. Maar dan?
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: txt PalmInternalsLog.txt‎ (1,1 KB, 2x gelezen)
__________________
WM is een drieletterwoord

Laatst gewijzigd door digilb; 07 november 2005 om 09:08.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 november 2005, 11:53
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Uiteindelijk toch maar een grote schoonmaak gedaan. Het lijkt er op alsof het nu allemaal goed gaat. Bram: bedankt voor de tip!
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023