Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 maart 2009, 11:58
ZZRoland ZZRoland is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 09 februari 2007
Berichten: 21
Treo 750v werkt alleen bij Vodaphone business?

Ik heb mijn Treo750 zo'n twee jaar gelden gekocht samen met een Vodophone abo. En wel een business Abonnement want toen was ik nog ondernemer.

Nu niet meer en mijn abonnement was verlopen dus ik wilde het omzetten naar een sim-only particulier abonnement. De meneer achter de balie hield vol dat de Treo het dan niet meer zou doen (hij bedoelde natuurlijk internet en mail, bellen zal het ount niet zijn) en mij lijkt dat heel gek. Misschien bedoelde hij vodoafone's "Pushmail"? Die gebruik ik niet, ik sync via Internet met mijn eigen excchange-server. Nou kan ik particulier evengoed een business abo (?) dus het kwam allemaal goed maar toch vraag je je af hoe het hnou zit?

- kan ik met mijn Treo750v internetten en mail syncen met been particulier internet abo?
- kan ik mijn Treo 750v laten werken bij een andere provider. Ik heb wel s gehoord dat deze toestellen sowieso simlock vrij zijn, maar hoe zit het met de internetinstellingen?

Alvast dank voor je antwoord
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 maart 2009, 12:40
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Volgens mij waren de Treo 750v's niet ge-SIM-locked.

Als ze wél waren gelocked, zou je er ook niet mee kunnen bellen, noch mee kunnen internetten. Mijn huidige Treo Pro is ook van Vodafone, maar daar werken mijn andere SIMs gewoon wel in.

Gewoon een kwestie van de juiste instellingen invoeren, zie ook onze FAQ (klik) over GPRS instellingen. Als je daar problemen mee hebt, of het niet kunt vinden, even laten weten aan ons, dan helpen we je daarmee.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023