Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #41  
Oud 02 december 2006, 11:01
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Citaat:
Het uithalen van de batterij geeft geen resultaat....
Kijk hier eens:
Palm - Handheld Computing Solutions)
Met citaat reageren
  #42  
Oud 02 december 2006, 11:03
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Citaat:
Het uithalen van de batterij geeft geen resultaat....
Een harde reset doe je door de batterij uit te halen, terug te doen en de Power button ingedrukt te houden tot het logo verschijnt en de progressbar daaronder vol is.
Met citaat reageren
  #43  
Oud 02 december 2006, 11:08
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Nog een vraagje:
De 680 laadt ook op via de Hotsync USB. Gaat dat net zo hard als via de AC aansluiting of geeft de USB enkel een "trickle"?
Met citaat reageren
  #44  
Oud 02 december 2006, 11:36
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Citaat:
En nu een luie vraag (ja, ik weet van de zoekfunctie): Kan je MP3's of WAV's gebruiken als ringtone? Zo ja, hoe? Zo nee, welke app heb je daarvoor nodig?
Okee, ik ben natuurlijk toch gaan zoeken. Maar zijn er al mensen die Ringo Pro op hun 680 hebben gezet? Stabiel?
Met citaat reageren
  #45  
Oud 02 december 2006, 11:55
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudyheidenis Bekijk bericht
Hij is binnen....Datebk 6 werkt prima, DTG 9 ook. Agendus Premium heeft de eerste harde reset nodig gemaakt, freeze aan het eind van de nutshell installer. TomTom 5 werkt goed bij mij...
Hey, bij mij liep de Agendus installer ook vast. Na een (de eerste) reset geen problemen meer gehad.

Moet nu ook eens gaan bedenken wat ik met al dat geheugen moet. 16MB was zo vol, maar 64... dat is nogal wat!
Met citaat reageren
  #46  
Oud 02 december 2006, 12:06
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Harde reset : batterij eruit, er weer in, de rode knop ingedrukt houden totdat je het ronde Palmlogo weer voorbij ziet komen...dan loslaten en de 5way nav naar boven indrukken.

EDIT
Wat is iedereen weer snel!


Laatst gewijzigd door rudyheidenis; 02 december 2006 om 12:08. Reden: te laat..
Met citaat reageren
  #47  
Oud 02 december 2006, 12:09
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
[quote=Boss;168893]Hey, bij mij liep de Agendus installer ook vast. Na een (de eerste) reset geen problemen meer gehad.

Bij mij na de tweede keer ook, toen had ik er genoeg van. DateBk 6 staat er weer op....
Met citaat reageren
  #48  
Oud 02 december 2006, 14:54
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Okee dan, de eerste eigenaardigheid met de Treo 680: Hij wil niet meer hotsyncen. De hele ochtend geen probleem, maar nu kan ik drukken wat ik wil op de knop van de connector of op het icoontje, het scherm verspringt een fractie van een seconde (te kort om te zien wat er getoond wordt) en keert weer terug. De log vermeld enkel de laatste geslaagde hotsync.
Ja, alle conduits zijn er nog, ja, hotsync op de PC is actief. Heeft iemand enig idee wat er gebeurd kan zijn? (heb enkel een paar telefoontjes er mee gepleegd in de tussentijd).
Met citaat reageren
  #49  
Oud 02 december 2006, 15:56
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartveld Bekijk bericht
Okee dan, de eerste eigenaardigheid met de Treo 680: Hij wil niet meer hotsyncen. De hele ochtend geen probleem, maar nu kan ik drukken wat ik wil op de knop van de connector of op het icoontje, het scherm verspringt een fractie van een seconde (te kort om te zien wat er getoond wordt) en keert weer terug. De log vermeld enkel de laatste geslaagde hotsync.
Ja, alle conduits zijn er nog, ja, hotsync op de PC is actief. Heeft iemand enig idee wat er gebeurd kan zijn? (heb enkel een paar telefoontjes er mee gepleegd in de tussentijd).
1) Soft reset
2) Contactpuntjes even schoonmaken met wattenstaafje en beetje alcohol (geen bier)

Andere vraag: hoe is de batterijlevensduur? Ik lees overal dat dit het minpunt is van dit device. Dat wanneer je vooral push-mail gebruikt, en dus de hele dag via GPRS online bent, dat je dan makkelijk tot 20-30% kunt zakken in de avond, zonder ook maar veel gebeld te hebben. Met de Treo 650 zit ik rond de 50-60% als ik om 9 uur GPRS aandoe en rond 19:00 GPRS uitzet.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #50  
Oud 02 december 2006, 16:04
CocktailPro's schermafbeelding
CocktailPro CocktailPro is offline
Forumbikkel
Voornaam: Marco
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Ede
Berichten: 102
Helaas ook weer een standaard antwoord van TomTom voor de ondersteuning van de Treo 680:

Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.

Op onze website kunt u zien dat de Treo 680 niet compatible is met TomTom NAVIGATOR 6. U kunt het pakket tot 14 dagen na aankoop terug brengen naar het verkooppunt.
__________________
Life is Sweet, Life is Bitter
Met citaat reageren
  #51  
Oud 02 december 2006, 16:04
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
@Gaz:

Vanochtend vol, nu op 57%.
GPRS ongeveer 15 minuten, bellen 30 minuten, wat geïnstalleerd en uitgeprobeerd (pak 'm beet 90 minuten), smsjes verstuurd (ongeveer 5) en ontvangen (5).
Verder gewoon standby gestaan. Phone is ongeveer 30 minuten vandaag off geweest....
O ja, nog wat bestanden verzonden via bluetooth (globaal 15 minuten).

P.s. de stabiliteit lijkt erg goed voorlopig (maar ja, ik heb net die brakke 650 een tijdje gehad..).

Laatst gewijzigd door rudyheidenis; 02 december 2006 om 16:14. Reden: accuduur verslag aangepast
Met citaat reageren
  #52  
Oud 02 december 2006, 16:19
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
En iemand al iets over de belkwaliteit?
Met citaat reageren
  #53  
Oud 02 december 2006, 16:55
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
...en lukt syncen via de 650 cradle? de standaard meegeleverde usb kabel aangesloten op de "originele" 650 cradle wil niet syncen. De kabel rechtstreeks op de 680 levert geen enkel probleem op. Ook de oude usb kabel (die met aansluiting voor de voeding) op de cradle werkt niet....rechtstreeks wel weer.
Met citaat reageren
  #54  
Oud 02 december 2006, 17:13
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Citaat:
1) Soft reset
Ja, dat had ik intussen ook al gedaan. Maar ik blijf nieuwsgierig naar een mogelijke oorzaak.

Citaat:
En iemand al iets over de belkwaliteit?
Het geluid is in ieder geval hard genoeg, maar ik vind het wel een beetje "blikkerig". Niet storend, maar het zou beter kunnen.
Met citaat reageren
  #55  
Oud 02 december 2006, 18:05
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi Bekijk bericht
En iemand al iets over de belkwaliteit?
Bellen?

Heb net aan de lijn gehangen met de hulpdienst van de Postbank. Goed te verstaan. Mijn vriendin vindt dat ik net zo goed te verstaan ben als met mijn SEK800i. Goed dus. Speakerphone klinkt wat zacht maar ik heb het maximale volume nog niet uitgeprobeerd.....alles staat nog op standaard instellingen.
Met citaat reageren
  #56  
Oud 02 december 2006, 20:40
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Ik vind de kwaliteit beter dan van mijn Samsung Z500. Batterij is denk ik moeilijk te beoordelen. Als ik normaal mijn Palm 2-3 dagen gebruik moet hij ook weer de lader in. Net zoals mijn telefoon. Dus ergens wel logisch dat de combinatie dat dan iets vaker moet!

Anders eens naar een alternatieve batterij op zoek gaan. Die zullen binnenkort toch ook wel op de markt komen?
Met citaat reageren
  #57  
Oud 02 december 2006, 21:58
Theodoor Theodoor is offline
Lid
Voornaam: Mathé
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 maart 2005
Berichten: 34
Batterij is wel erg snel leeg. Ik twijfel eraan of mijn 680 wel in orde is. Bij hetzelfde gebruik al met mijn 650 (bellen/gprs/bluetooth) was ik vandaag al om 20:00 uur zonder stroom! Normaal is twee dagen goed haalbaar.
Opvallend is, dat de batterij ook warm was. Gewoon in de stand-by stand...

Meer mensen met dit probleem? GPRS moet toch de gehele dag online kunnen zijn? Waar is het anders een smartphone voor!
Met citaat reageren
  #58  
Oud 02 december 2006, 22:28
Niels S Niels S is offline
Liefhebber
Voornaam: Niels
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 november 2003
Locatie: Grootebroek
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar Niels S
Ik ben erg benieuwd. ik heb op dit moment een 650 en overweeg een 680.
Ik heb alleen in mijn auto een mooie brodit cradle.
Weet iemand of de 680 compatible is met accesoires van de 650?

Heeft er iemand al ervaring met de nieuwe bleutooth versie op de 680.
Ik las dat die twee verbindingen aan kan. Ik maak gebruik van een bleutooth carkit en navigeer dan tegelijk dus dat zou een goede overweging zijn om te switchen
Met citaat reageren
  #59  
Oud 02 december 2006, 22:31
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Meer mensen met dit probleem? GPRS moet toch de gehele dag online kunnen zijn? Waar is het anders een smartphone voor!
Eens.

Op PDA247 kwamen ze met de "reden" dat de Treo 680 een consumentenapparaat is, en geen zakelijk apparaat, en dat daardoor het niet nodig is voor de Treo 680 om een dag lang een open GPRS verbinding aan te houden met een batterij lading.

Volgens mij is dat meer de vraag plaatsen bij het antwoord, dan het antwoord bij de vraag.

Toch wel gek eigenlijk, want Palm heeft meerdere malen laten weten dat ze nogal lacherig deden over bijv. de ultra platte Motorola Q, dat die zo'n platte/kleine batterij aan boord had dat hij het geen fatsoenlijke dag uit zou houden. Maar nu blijkt dat het met de Treo 680, ondanks energiebesparende upgrade van de GSM chip, ook een klein beetje behelpen is door de kleinere batterijlading. Als totaalpakket gaat het er qua batterijduur niet op vooruit.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 02 december 2006 om 22:37.
Met citaat reageren
  #60  
Oud 02 december 2006, 23:06
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Hoe zit het eigenlijk ook alweer met GPRS? Als ik de hele dag connected ben met Vodafone Live maar geen data verstuur kost dat toch niets? PAs als ik buiten de live site ga browsen gaat de meter toch past lopen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023