Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 december 2000, 08:46
aalte001
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

Ik sta op het punt een nieuwe PALM aan te schaffen, maar hik een beetje aan tegen het batterij-verhaal. Ik wil me niet te veel zorgen hoeven te maken over voldoende batterij-capaciteit, dus kom ik automatisch uit bij de duurdere LI-ION modellen.
Ik zou tevreden zijn met de prestaties van de iiixe (voor 499 ex. bij het KPN Business Center), maar ben bang dat het wisselen van batterijen me op den duur gaat irriteren.

Hoe zit het met de gebruikstijd van twee aaa-batterijtjes? Is dit echt acceptabel?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 december 2000, 09:11
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Ik gebruik nu tegenwoordig 2 setjes NiMH accus, en daar doe ik ongeveer een week per set mee. Daarvoor gebruikte ik gewoon goede Duracells en die gingen wel een 3/4de tot hele maand mee.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 december 2000, 13:14
microkid
Guest
 
Berichten: n/a
Ik gebruik momenteel 220mA NiCd accu's die een week meegaan. Ik heb NiMh accu's van 650mA in bestelling staan, waar ik zeker 2-3 keer langer mee hoop te doen, dus ong. 3 weken.
Verder ga ik m'n cradle nog aanpassen zodat ie als lader kan dienen 's avonds.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 december 2000, 20:21
DeM@rt's schermafbeelding
DeM@rt DeM@rt is offline
Cyber lid
Voornaam: Martin
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Eerste stad aan de Waterweg
Berichten: 621
Mijn visor doet dik 14 dagen met goedkope daimon aaa batterijen (1 piek per stuk, dus 4 piek per maand).
En ik gebruik hem intensief
Duracell raad ik af ivm de absurd hoge meerprijs voor slechts een beetje meer prik...
M@rt
PS Oplaadbare batterijen heb ik ook nog gebruikt, maar ik vond de wisselfrequentie te hoog.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 december 2000, 14:12
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Ik heb zelf een IIIe, en ik gebruik wel Duracell-alkaline. Ik vertrouw geen goedkope batterijen (slechte ervaring met lekkende batterijen gehad), daar vind ik mijn palmpje te duur voor.
Ik zou eigenlijk niet weten hoe lang hij op twee aaa-tjes werkt. Zijn daar programma's voor die dat bijhouden?
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 15 december 2000, 15:15
DeM@rt's schermafbeelding
DeM@rt DeM@rt is offline
Cyber lid
Voornaam: Martin
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Eerste stad aan de Waterweg
Berichten: 621
Ik heb het programma Runtime, werkt perfect.
Ook met goedkope batterijen
M@rt
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023