Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #61  
Oud 27 juli 2005, 21:01
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Plen, ik heb even je post een beetje opgeschoond. Al die font en size tags maakten het niet bepaald leesbaar.

Ik begrijp dat je versie 1.28 (ROW 1.13) hebt op je Treo? Het lijkt me niet dat dit een bekende bug is voor de Treo aangezien ik de oorzaak nog niet eerder ben tegengekomen. Met andere woorden, het lijkt me een probleem in jouw Treo. Probeer eens een hard reset om te zien of er zich dan nog problemen voordoen. Denk er wel aan dat dan je gegevens weg zijn! Zorg dus voor een goede backup. Het één en ander staat goed beschreven in de Grote Schoonmaaktip.
Met citaat reageren
  #62  
Oud 27 juli 2005, 23:02
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Het probleem zegt me ook niets. Ik ben toch al enkele keren in het buitenland geweest met de nieuwe update en geen enkel probleem ondervonden.

Groet,

Peter
Met citaat reageren
  #63  
Oud 27 juli 2005, 23:32
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Misschien dat de setting "Prefs -> Date & Time", "Enable Local Network Time" aanstaat. Die setting schijn nogal berucht te zijn om het veroorzaken van problemen. Veel mensen raden aan 'm te disablen.

Groet,

Rob
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023