Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27 april 2005, 15:33
Mol's schermafbeelding
Mol Mol is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Locatie: Parijs
Berichten: 15
Cingular is GSM, alleen Sprint en Verizon zijn CDMA. Er is een 1.04 updater voor de Cingular GSM maar die is voor een specifiek probleem met bepaalde SIM kaartjes die Cingular gebruikt.

Misschien trouwens een stomme vraag, maar hebben jullie KPN Treo's specifieke firmware of is het de standaard unlocked versie? In dat laatste geval kun je nu natuurlijk sowieso firmware van de Amerikaanse site afhalen zodra die beschikbaar komt.
__________________
mytreo.net

Laatst gewijzigd door Mol; 27 april 2005 om 15:47.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 27 april 2005, 16:07
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Volgens mij is een Amerikaanse Treo standaard eentalig en een Europese standaard meertalig. Dit zorgt ervoor dat de ROM-updates niet uitwisselbaar zijn.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 27 april 2005, 20:44
Mol's schermafbeelding
Mol Mol is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Locatie: Parijs
Berichten: 15
Alleen de CDMA versies voor Sprint en Verizon zijn eentalig - hoewel het mij niet zou verbazen als ze op een gegeven moment minstens Spaans zouden toevoegen .

Cingular (en de T-Mobile versie voor de 600) bevatten alle overlays voor Frans, Spaans, Duits en Italiaans, net zoals de standaard unlocked.

Het enige specifieke aan sommige Treo modellen bestemd voor Europeanen is het toetsenbord, bijvoorbeeld een £ teken voor de engelsen of andere indeling zoals AZERTY voor de Fransen, vandaar dat je de Z moet intoetsen na een hard reset .
__________________
mytreo.net
Met citaat reageren
  #24  
Oud 28 april 2005, 17:12
joopgij joopgij is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 08 april 2005
Berichten: 26
Ik heb nu firmware 01.15. Zitten daar nog niet-beta firmware's tussen?

Joop
Met citaat reageren
  #25  
Oud 30 april 2005, 00:27
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Nee, er zitten geen niet-beta firmware's tussen. Er is overigens een nieuwe beta: 1.23.

Die heb ik net ook maar geprobeerd. Even kijken wat dat oplevert.

Rob
Met citaat reageren
  #26  
Oud 07 mei 2005, 10:00
snorrie's schermafbeelding
snorrie snorrie is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Locatie: Schiedam
Berichten: 16
Treo update site weg???

Kan iemand mij vertellen waar ik die update kan vinden want de website waar naar verwezen wordt bestaat niet meer, of kan iemand hem misschien doorsturen.

Alvast bedankt Peter
Met citaat reageren
  #27  
Oud 08 mei 2005, 09:33
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snorrie
Kan iemand mij vertellen waar ik die update kan vinden want de website waar naar verwezen wordt bestaat niet meer, of kan iemand hem misschien doorsturen.
Misschien Google ook nog even proberen?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #28  
Oud 08 mei 2005, 23:18
snorrie's schermafbeelding
snorrie snorrie is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Locatie: Schiedam
Berichten: 16
Wink Al gevonden

Toch bedankt maar ik heb het al gevonden heb nu firmware 1.23 hier (http://home.austin.rr.com/violet/Treo650-fw123.zip) gevonden.

Het geheugen is van 9.2mb naar 14.7mb gegaan de speakerfunctie is vele malen harder, dus dat zijn de voordelen tot nog toe(heb pas een half uurtje de update erop staan). Ik had alleen gehoopt dat de spontane reset i.c.m. m'n simkaart er ook mee zou verdwijnen helaas
Er staat na de update ook het prog. Dcinstaller op m'n Treo heb alleen geen idee wat het doet als ik het wil openen gaat ie gelijk naar Phone, iemand een idee?

Als ik nog meer voordelen vind laat ik het weten.
Met citaat reageren
  #29  
Oud 09 mei 2005, 07:06
Treomorris Treomorris is offline
Lid
Voornaam: Maurice
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Voorloper

Begrijp ik het goed dat dit de voorloper is van een officiele (betrouwbare ) release?

En kan je straks (waneer eigenlijk?) met de officiele release gewoon risicoloos upgraden?
En ben je dan ook eventuele bugs uit de beta's kwijt??
Met citaat reageren
  #30  
Oud 09 mei 2005, 09:09
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Treomorris
Begrijp ik het goed dat dit de voorloper is van een officiele (betrouwbare ) release?

En kan je straks (waneer eigenlijk?) met de officiele release gewoon risicoloos upgraden?
En ben je dan ook eventuele bugs uit de beta's kwijt??
Heel waarschijnlijk is dit de voorloper van een officiele release. Maar 100% garantie kan niemand je geven. Het blijft software voor een ingewikkeld apparaat, waarbij lokale aspecten (telefoonnetwerk bijvoorbeeld) ook meespelen.

Je mag verwachten dat de bug's die nu in de beta zitten nog worden aangepakt, maar dan nog steeds: foutloze software bestaat op dit niveau niet.

Groeten, Roel (die nog rustig wacht op de officiele release)
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #31  
Oud 09 mei 2005, 10:10
Goswin
Guest
 
Berichten: n/a
Hij Is Stabiel !!!!

Ik zou jullie nog iets laten weten als ik ergens tegenaan liep met de BETA - treo -650 -update... nou... EEN STABIELE TREO 650!!! Zeker na mijn DocsToGo update -> 7.006 werkt alles zeer, maar ook zeer stabiel.

I am a happy person.

Groet,
Goswin


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goswin
Ook ik heb de BETA-versie op mijn Treo gemikt (ik werd gek van die reboots... wat dat betreft had ik mijn Treo 600 véééél stabieler). Anyway, na deze update heb ik pas één reboot i.c.m. DocsToGo7 meegemaakt.

Het lijkt er dus op dat we ergens gaan komen! Dat extra geheugen vind ik in principe niet zó enorm interessant. Het is een leuke bijkomstigheid, maar de stabiliteit is voor mij veel belangrijker.

Mocht ik ergens tegenaan lopen, dan horen jullie het.

Groet,
Goswin
Met citaat reageren
  #32  
Oud 09 mei 2005, 11:26
odvdveer's schermafbeelding
odvdveer odvdveer is offline
Senior lid
Voornaam: Olga
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 22 oktober 2002
Locatie: Ede
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goswin
Dat extra geheugen vind ik in principe niet zó enorm interessant. Het is een leuke bijkomstigheid, maar de stabiliteit is voor mij veel belangrijker.
Volgens mij hebben de stabiliteit en de hoeveelheid beschikbaar geheugen erg veel met elkaar te maken. Als ik te weinig geheugen vrij heb en TomTom wil draaien reset de Treo continue, als ik geheugen vrij maak draait TomTom zonder problemen.

Het zou prettig zijn om een melding "onvoldoende geheugen" te krijgen in plaats van een reset .

Olga
Met citaat reageren
  #33  
Oud 10 mei 2005, 09:16
Goswin
Guest
 
Berichten: n/a
firmware enzo

@Olga, ik denk in mijn geval dat het geheugen niet van invloed was, want toen ik alleen de BETA-firmware op mijn Treo had gezet (en hij dus meer geheugen vrijgespeeld had) bleef ik af-en-toe met die vervelende reset zitten. De update van DocsToGo 7.003 -> 7.006 heeft er toen voor gezorgd dat de puntjes op de 'i' werden gezet. Treo = stabiel!

@All trouwens, die 1.23 firmware upgrade is dan weer een probleem. Deze brengt mijn stabiliteit weer in gevaar. Wèl bracht deze een verbetering in geluidsniveau.... Maar toch gewoon weer terug naar v.1.21. Deze bevalt tot nu toe nog het beste.

V.1.25 zou trouwens 'op stapel' liggen

Groeten,
Goswin
Met citaat reageren
  #34  
Oud 11 mei 2005, 00:26
HjzZ
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo Goswin,

Waar kan ik die update vinden van DocsToGo ? Heb namelijk nog 7.001

Groet,
Harm
Met citaat reageren
  #35  
Oud 11 mei 2005, 02:08
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HjzZ
Hallo Goswin,

Waar kan ik die update vinden van DocsToGo ? Heb namelijk nog 7.001

Groet,
Harm
Natuurlijk op de site van Docs to Go, hier en daar genoemd in je Docs to Go op je Desktop *en* op je Palm.

http://www.dataviz.com
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #36  
Oud 11 mei 2005, 17:23
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Zie ook deze thread voor het upgraden van Documents to Go.
Met citaat reageren
  #37  
Oud 11 mei 2005, 19:42
Treomorris Treomorris is offline
Lid
Voornaam: Maurice
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Officieel

Bestaat er niet een bron die we kunnen raadplegen die aangeeft dat Palmone het straks ondersteund?

Ik kan haast niet wachten...
Met citaat reageren
  #38  
Oud 24 mei 2005, 10:32
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Tja, ik laat het pionieren graag aan anderen en als ik het zo lees is 1.21 betrouwbaarder dan 1.23. Maar... ik kan 1.21 nergens meer vinden, wat ik ook google. Dat is het nadeel van zo'n afwachtende houding. Iemand een idee?
Met citaat reageren
  #39  
Oud 24 mei 2005, 11:15
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
En nog wat anders: Ik lees dit op nexave:
Citaat:
wenn du von einer Firmware vor 1.2x updatest solltest du vor dem ersten Hotsync nach dem Update dein Backupverzeichnis umbenennen, die PIM-Daten syncen und alle Programme neu installieren. Beim RAM-Handling hat sich soviel geändert, dass in den Preferences auch einiges intern anders ist und das Zurückspielen der alten Einstellungen zu Resets führen kann
In Nederlands: na de update (in dit geval naar 1.23) kan je maar beter alle programma's opnieuw installeren, want het OS werkt dusdanig anders dat je oude instellingen tot problemen kunnen leiden. Las op hetzelfde forum ook iemand bij wie Pockettunes en andere programma's niet meer werkten. Hoe zijn de ervaringen hier? Gewoon hotsyncen of alles opnieuw installeren?
Met citaat reageren
  #40  
Oud 24 mei 2005, 11:48
RichieB RichieB is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Rijswijk
Berichten: 88
Probeer deze file eens. Ik weet niet welke firmware versie het is. Kan je dat in de zip ergens zien? http://quadis.gotdns.com/download/Treo650/PALM.zip
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023