Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30 oktober 2003, 12:31
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Ook ik ben errug tevreden over de T610. Had hiervoor een T68i; ook heel fijn, maar kon de verleiding van de T610 niet weerstaan. Toestel voelt meer solide aan, en is persoonlijk een van de mooiste ontwerpen ooit (schoonheid door eenvoud). Bij beiden is de bluetooth communicatie met een Tungsten overigens perfect.
__________________
Sander
Met citaat reageren
  #22  
Oud 30 oktober 2003, 21:06
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
Omdat mijn huidige mobieltje het begaf en ik op termijn naar BT-communicatie toe wil, heb ik op aanraden van een KPN-adviseur de Siemens S55 gekozen.

Toen ik met deze S55 middels GPRS data wilde ophalen en daarvoor de software van KPN Internet Anywhere gebruikte, las ik dat die software niet BlueTooth van de S55 ondersteunt. Zie DEZE LIJST.
Gek...
__________________
[][][][][][][]
Met citaat reageren
  #23  
Oud 30 oktober 2003, 21:08
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Dit is hopelijk toch alleen bestemd voor het KPN netwerk? Ik krijg binnenkort ook een S55 namelijk
__________________
Met citaat reageren
  #24  
Oud 31 oktober 2003, 00:07
palmvx's schermafbeelding
palmvx palmvx is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 01 februari 2001
Berichten: 193
de bluetooth functie van de nokia 8910 gebruik ik met volle tevredenheid in combinatie met de palm TT
__________________
The difference between men and boys is the size of their toys.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 31 oktober 2003, 08:56
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Citaat:
Op 30-10-2003, om 22:06 heeft jeeptricks dit gezegd in bericht #22
Omdat mijn huidige mobieltje het begaf en ik op termijn naar BT-communicatie toe wil, heb ik op aanraden van een KPN-adviseur de Siemens S55 gekozen.

Toen ik met deze S55 middels GPRS data wilde ophalen en daarvoor de software van KPN Internet Anywhere gebruikte, las ik dat die software niet BlueTooth van de S55 ondersteunt. Zie DEZE LIJST.
Gek...
Ten eerste, wil je nooit meer advies vragen aan KPN....

Ten tweede; ik heb inderdtijd ook lopen klooien met die software van KPN icm T68i/TT/XS4ALL. Niet doen als het niet hoeft zou ik zeggen. Als je gewoon de meest recente Phonelink applicatie van Palm gebruikt, dan zit je zo op GPRS snelheid op het web (KPN is de enige nederlandse provider die in het lijstje van GPRS connecties voorkomt binnen Phonelink)

Mijn nieuwe T610 staat niet eens in de KPN lijst, terwijl ik binnen 5 tikken op mijn T3 online was.
__________________
Sander
Met citaat reageren
  #26  
Oud 31 oktober 2003, 13:09
Hatser's schermafbeelding
Hatser Hatser is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 04 oktober 2003
Berichten: 79
Ik heb zelf een T68i ik ben erg tevreden alleen gaat dat toestel niet goed samen met het T-mobile netwerk. (Dat zijn volgens mij ook de enige klachten met dit toestel) Ik krijg na heel veel heen en weer gestuur van het toestel een T610 van T-mobile. Ik ben benieuwd.

Als je geen T-mobile gebruikt of wil gebruiken is de T68i volgens mij wel een goede keus. Werkt prima samen met mijn T|3.


T|3
__________________
Palm M100 => Palm V => Sony Clie 770 => PalmOne Tungsten T|3 => PalmOne Treo 650 => Palm Treo 680
Met citaat reageren
  #27  
Oud 31 oktober 2003, 15:58
Matthijs
Guest
 
Berichten: n/a
Rob, ik heb altijd nokia gebeld, dus dan voelt een t68i al héél solide aan !
Ik heb de t68i net een week, dus ik had ook rustig een 610 kunnen kopen, maar ben na lang nadenken toch voor de t68i gegaan, omdat hij wat kleiner is, ik hem er mooier uit vind zien, ik voor weinig aan nieuwe onderdelen kan komen voor de t68i, de eerste telefoons van een bepaald type (van dit kaliber) áltijd (software) problemen met zich mee brengen, en dat ik absoluut geen behoefte heb aan een camera en poly ringtones in de telefoon.
Ik vind het wel super dat de 610 alluminium uitgevoerd is.

Zeg die 610, heeft die ook zo'n afbreek connector voor het laden?
Ik moet zo snel mogelijk aan een bureau lader zien te komen, want dit gaat niet lang goed denk ik.

Trouwens ik sprak in mijn vorige bericht over pc-controll en blirc, dat al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #28  
Oud 31 oktober 2003, 20:27
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
In de Winmagazine 4/2003 staat een niet al te beste review van de T610; sloom scherm, slechte fotokwaliteit en nog een aantal minpuntjes.

Citaat:
de bluetooth functie van de nokia 8910 gebruik ik met volle tevredenheid in combinatie met de palm TT
Een ding over de 8910; hij is niet te betalen, laat staan de 8910i. Voor een nieuwe 8910i betaal je bijna net zo veel als voor een NZ90, die overigens wel goed bij elkaar passen met die titanium look. maar hij is wel mooi
__________________
Met citaat reageren
  #29  
Oud 31 oktober 2003, 21:55
Matthijs
Guest
 
Berichten: n/a
Er valt een boel te zeggen over de telefoons van Ericsson, maar ik vind wel dat je al die minpuntjes in verhouding moet zien tot de mogelijkheden die zo'n telefoon bied!
Ik heb nog nooit iemand horen klagen over een Nokia 5110.
Daarom stoor ik me altijd zo over die slechte reviews over de Sony-Ericsson toestellen, want welke telefoon is er nou vergelijkbaar met de 610 of de T68i...
Met citaat reageren
  #30  
Oud 31 oktober 2003, 22:04
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
@Sander:
Citaat:
Ten eerste, wil je nooit meer advies vragen aan KPN....
OK!

Citaat:
Ten tweede; ik heb inderdtijd ook lopen klooien met die software van KPN icm T68i/TT/XS4ALL. Niet doen als het niet hoeft zou ik zeggen. Als je gewoon de meest recente Phonelink applicatie van Palm gebruikt, dan zit je zo op GPRS snelheid op het web (KPN is de enige nederlandse provider die in het lijstje van GPRS connecties voorkomt binnen Phonelink)
Op mijn Sony krijg ik dan te lezen dat Phonelink alleen werkt op PDA's van het merk Palm!
helaas....
__________________
[][][][][][][]
Met citaat reageren
  #31  
Oud 01 november 2003, 01:17
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Citaat:
[i]Op 31-10-2003, om 23:04 heeft jeeptricks dit gezegd in
Op mijn Sony krijg ik dan te lezen dat Phonelink alleen werkt op PDA's van het merk Palm!
helaas....
Oh sorry, ik wist niet dat dat niet werkte op een Sony.... (volgende PDA een Palm? )
Dan moet je inderdaad terugvallen op de scripts die KPN beschikbaar stelt ; en het lijkt me dan erg sterk dat je die S55 niet met BT aan de praat krijgt.
__________________
Sander
Met citaat reageren
  #32  
Oud 01 november 2003, 01:27
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Citaat:
Op 31-10-2003, om 22:55 heeft Matthijs dit gezegd in bericht #29
Er valt een boel te zeggen over de telefoons van Ericsson, maar ik vind wel dat je al die minpuntjes in verhouding moet zien tot de mogelijkheden die zo'n telefoon bied!

Ik heb nog nooit iemand horen klagen over een Nokia 5110.
Daarom stoor ik me altijd zo over die slechte reviews over de Sony-Ericsson toestellen, want welke telefoon is er nou vergelijkbaar met de 610 of de T68i...
Helemaal mee eens, Nokia bv. biedt simpelweg gewoon geen betaalbare telefoon met al die opties. Over reviews gesproken, ik heb over de T610 net zoveel positieve reviews op het internet gelezen als negatieve, dus het is maar wat je opzoekt.

Citaat:
Zeg die 610, heeft die ook zo'n afbreek connector voor het laden?
Ik moet zo snel mogelijk aan een bureau lader zien te komen, want dit gaat niet lang goed denk ik.
Ja, zelfde connectoren, heeft Ericsson al jaren ; knappe jongen als je die daadwerkelijk afbreekt
__________________
Sander
Met citaat reageren
  #33  
Oud 04 november 2003, 15:15
johnT's schermafbeelding
johnT johnT is offline
Lid
Voornaam: John
Model: Sony Clie PEG-UX50
 
Geregistreerd: 11 februari 2002
Locatie: rotterdam
Berichten: 33
Citaat:
Ook al eens gekeken naar de opvolger van de T68i, de T610?

Zelf vind ik hem zeer fijn (altijd nokia gehad) en hij super met mijn T|E (via IR). Heb geen ervaring met de BT functie (zit er wel op) maar lijkt me geen probleem.
Helemaal mee eens. Let wel, als je eenmaal nokia hebt gehad kan een SonyEricsson een beetje moeite opleveren met het menu. Maar dat is ook weer een kwestie van wennen.

De T610 is een leuk ding maar wel een dirt magnet.

John
Met citaat reageren
  #34  
Oud 08 november 2003, 02:18
Ricky Ricky is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 20 oktober 2003
Locatie: Haarlem
Berichten: 31
Na al het sony-geweld toch nog even mijn nokia-ervaring; TOP!
Gebruik een 6310i (na jaren 6150 en 6210) en dat heeft nog nooit een probleem opgeleverd. Batterijduur is ongekend bij nokia (als ze niet ontploffen ). Mijn combo is de T3 via BT naar de 6310i en dan met GPRS het WWW op, of versamail met een XS4ALL-account. Instaleren van alle verbindingen duurt even, met grote dank aan het forum wel gelukt en als het werkt.... .
__________________
TT3 works for me
Met citaat reageren
  #35  
Oud 12 november 2003, 09:08
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Ik heb bijna een half jaar ellende gehad met een T68i, die ik maar neit via bluetooth aan mijn Clié gekoppeld kreeg. Na veel heen en weer gebel en gestuur met SE, had ik er schoon genoeg van, en heb het toestel (bellen deed hij prima) aan mijn vrouw gegeven, die een telefoon toch alleen voor bellen gebruikt. Ben toen weer terug gegaan naar mijn oude liefde, een Nokia. In dit geval een 6310i, waarmee ik binnen 10 minuten online was, en tot op de dag van vandaag uitstekend bevalt. Belachelijk lange standby tijden, Bluetooth die perfect werkt, ook met syncen op de PC via Bluetooth en MSI dongle.

Maar goed, ervaringen zijn natuurlijk persoonlijk. Ikzelf hoef voorlopig echter geen SE meer...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #36  
Oud 12 november 2003, 11:46
michon's schermafbeelding
michon michon is offline
leer nog steeds elke dag
Voornaam: Michon
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 30 mei 2002
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 65
De financiele middelen om zo'n fantastische tungsten aan te schaffen ontbreken mij helaas op dit moment nog ,maar ik kan jullie melden dat ik een m505 met bluetooth card laat communiceren met/via een siemens S55 en deze combinatie bevalt ontzettend goed.De palm accepteerde de s55 gewoon met de standard phone drivers en ik ben zeer tevreden.
Nu ben ik nog niet zo'n palm crack als de meeste van jullie, maar ik heb al behoorlijk wat gsm's versleten en afgezien van de relatieve traagheid van het siemens o.s. is dit toch eenn hele stabiele multifunctionele telefoon.
__________________
realiteit, is een verzinsel van fantasieloze mensen


Geen enkele vraag is dom. Niet vragen, da's pas dom
Met citaat reageren
  #37  
Oud 15 november 2003, 11:00
Dikke Wim's schermafbeelding
Dikke Wim Dikke Wim is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Locatie: Maarssen
Berichten: 113
Siemens S55 en Ericson T39m doen het prima!!

Zowel mijn Ericson T39m als mijn Siemens S55 doen het met bluetooth prima. Beide GSM's zijn triband toestellen zodat je ook in amerika kunt SMSen en bellen.
Met citaat reageren
  #38  
Oud 07 december 2003, 23:08
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Thumbs up T68i

Met oude firmware, werkt prima. Ik bel weinig en de telefoon staat makkelijk 5-6 dagen bij. SMS, email, browsen via bluetooth gaat probleemloos.
Met citaat reageren
  #39  
Oud 04 mei 2004, 21:01
Gee
Guest
 
Berichten: n/a
S55 heeft slechts 1 BT poort

Misschien een beetje laat, maar ik werk met de T3 samen met de S55 en dit bevalt erg goed, op één groot probleem. Wanneer de S55 aan een Bt headset of carkit (lees ander BT apparaat) gekoppeld is, accepteert hij geen ander apparaat, in dit geval mijn T3 niet. Hierdoor kan ik, wanneer ik mijn BT headset gebruik niet vanuit mijn T3 bellen vanuit mijn adresboek via BT.

Heb Siemens hierover gebeld en zij zeggen dat het klopt en dat ik gewoon pech heb. Nu denk ik erover om een telefoon te kopen waar ik wel twee BT connecties mee kan onderhouden. Weet iemand hoe dit zit bij SE? Nokia overweeg ik niet, omdat zij gerommeld hebben met de BT standaard, waardoor het niet probleemloos werkt met bijvoorbeeld mijn BT carkit.

Hoop dat iemand een antwoord heeft, ben al weken aan het zoeken....

Gee
Met citaat reageren
  #40  
Oud 04 mei 2004, 21:08
Dikke Wim's schermafbeelding
Dikke Wim Dikke Wim is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Locatie: Maarssen
Berichten: 113
Ander toestel zelfde probleem

Een van mijn buren heeft hetzelfde probleem, echter wel met een ander toestel (Nokia of Ericson).

Misschien is het onmogelijk met 2 andere bluetooth apparaten tegelijk contact te hebben.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023