Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 november 2003, 20:34
7ofAnn
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Cannot Launch Clie Viewer

Ik heb het nog niet echt voor mekaar met mijn nieuwe SONY UX50. Ik heb een paar foto's genomen met de camera (er staan er nu 20 op) en toen kon ik opeens de Clie Viewer niet meer openen. De exacte foutmelding is de volgende

Cannot launch Clie Viewer. It might be caused due to lack of free space in internal. Ik heb de fot's met FileZ verplaatst, dus het kan niet het probleem zijn dat die teveel foto's laadt, of wel?

Nu blijkt:
Handheld: 5,8 M vrij
Card: 117,1 M vrij
Internal media 23,9 M vrij

Zou toch OK moeten zijn, of niet?

Hopelijk kan iemand mij helpen? Of moet ik maar een harde reset proberen?

Groetjes, Ann
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 november 2003, 20:49
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Waarnaartoe heb je de foto's verplaatst? En stonden die eerst op de stick of waren ze gelijk in het RAM opgeslagen? Probeer eens een soft reset ?

Het lijkt me eerder dat je wellicht per ongeluk iets anders met Filez hebt kapot gemaakt van Cliéviewer. Ik zie dat je een memstick hebt. Het beste wat je kunt doen is een programma als Backupman downloaden, en een backup maken, zodat je in een keer snel verder kunt gaan na een harde reset wanneer een programma plots 'kapot' gaat.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 november 2003, 20:59
7ofAnn
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb de foto's pas verplaatst na de foutmelding. FileZ heb ik ook pas geinstalleerd na de foutmelding, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb ook al een harde reset gedaan, maar dat lost niks op, want alles wordt gelijk uit de backup teruggezet.

Groetjes
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 november 2003, 21:05
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Plaats de foto op de memorystick, doe een harde reset , en probeer met Cliéviewer de foto's te openen. Lukt dat?

Een echte schoonmaak zonder backup heeft 1 verdere stap nodig: c:\program files\sony handheld\<username>\backup moet je dan even ergens anders heen verplaatsen. Zolang deze daar met inhoud nog staat, zal alle hotsyncs die je doet ten gevolg hebben dat al je (corrupte) informatie weer op je Clie komt.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 november 2003, 21:07
7ofAnn
Guest
 
Berichten: n/a
Maaaaaaar

Als ik een harde reset doe zonder back-up, kan ik dan later een gedeelte terugzetten van wat ik wil? Ik heb al ruzie genoeg gehad met mijn contacts, die wilden er helemaal niet in (of maar half in ieder geval)!

Groetjes, Ann
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 november 2003, 21:40
7ofAnn
Guest
 
Berichten: n/a
Ach, laat ook maar, ik heb het domme ding gereset. Alles weg, handheld memory braaf weer leeg. Clie-vieuwer launchen: en nog steeds dezelfde foutmelding!!!!

Vreselijk ding. Toch maar weer mijn PocketPC in gebruik nemen?

Ann
Met citaat reageren
  #7  
Oud 23 november 2003, 21:47
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385


http://www.cliesource.com/forums/sho...d/t-29044.html

Hier is je antwoord! Vergeet niet dat je je PIM data gewoon weer erop kunt zetten door een hotsync uit te voeren, eventueel ook met "desktop overwrites handheld".

Laat even weten of de oplossing gewerkt heeft.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 23 november 2003 om 21:52.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 24 november 2003, 10:30
7ofAnn
Guest
 
Berichten: n/a
Heeft gewerkt

Hai

Bedankt voor de link (heb eerst gezocht op google, maar met intypen van de foutmelding kwam google niet veel verder). Het heeft inderdaad gewerkt, maar ja, ik heb ook al een harde reset gedaan (waarna het probleem dus niet opgelost was, zoals later te verwachten bleek). En ik ga de hele zooi niet weer hotsyncen, want nu heb ik een schone machine, die dat nog maar even moet blijven.

Groet en bedankt, Ann

PS: En een echte oplossing voor het probleem bestaat dus niet blijkbaar en jammer genoeg
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023