Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Softwareontwikkeling

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 februari 2002, 22:15
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
johanvdb: eervolle vermelding NS Basic contest

Een eervolle vermelding voor forumlid johanvdb (Johan van den Brande) voor de HTTPlib library in de categorie Shared Libraries van de NS Basic contest (http://www.nsbasic.com/palm/info/con...st3shared.html en http://www.nsbasic.com/palm/info/contest3/contest3.html)

Johan, ontzettend gefeliciteerd met dit resultaat! Winnaar was uiteraard leuker geweest, maar dit staat mooi op je CV Als ik jou was zou ik gelijk je signature aanpassen, want dit is een zeer goede prestatie!
Heb je er ook iets mee gewonnen? En komt er nog een contest4 waarin je ook mee gaat doen?

- jp

Laatst gewijzigd door jean-paul; 04 februari 2002 om 22:20.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 februari 2002, 14:56
johanvdb
Guest
 
Berichten: n/a
Tof!

Aha, je hebt het eerder gezien dan mezelf ...

Nu ja ASTA wireless, daar kan ik (nog) niet tegenop ;-(
Zij leveren hun product ook commerciëel, zie je, dat zal wel
wat doorslag gegeven hebben.

Momenteel ben ik bezig aan een communicatie lib die heel
wat meer functionaliteit bied dan de HTTPLib ...

Bedankt voor het vermelden, Jean-paul!

groetjes,
Johan

PS: heeft er iemand zin in een cursus NSBasic? Ik zie het wel zitten om een cursusje in elkaar te steken in de vorm can een reeks artikeltjes ...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 februari 2002, 15:19
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Cursus

Johan,

Een cursus lijkt me een fantastisch idee! Als je er ook wat vragen bij kan bedenken waarvan de cursisten het goede antwoord (een programmaatje of een stuk code oid) op moet sturen naar jou ter beoordeling, dan wil de Palmclub wel kijken of we hier een leuk prijzenpakket tegenover kunnen stellen.
Een soort vraag-van-de-week idee.

Maar sowieso lijkt het me hartstikke leerzaam en ook goed dat er iemand opstaat die de Nederlandse aankomende ontwikkelaars een duwtje in de rug wil geven!

- jp
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023