Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Softwareontwikkeling

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 maart 2003, 13:41
ralphr ralphr is offline
Senior lid
Model: Sony Clie PEG-TJ27
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 67
Question Macro's in Outlook

Hoi,

Ik ben een aantal macro's aan het schrijven die wat slimme dingen doen met afspraken die ik op mijn palm maak.

Voorbeeld, ik heb een macro die kijkt of er een vergadering is waar bijvoorbeeld (Vergaderruimte) in voorkomt. ALs dit zo is dan wordt vergaderruimte in het veld location van de afspraak geplaats en de locatie wordt verwijderd in het onderwerp van de vergadering.

Een ander voorbeeld is dat het alarm dat je in een taak kunt zetten met bijvoorbeeld DateBk5 wil overzetten naar de outlook task. Standaard is hier geen optie voor omdat de standaard palm taken geen alarm kennen.

De laatste functie die ik nu heb is dat je de personen die bij een vergadering zijn uitgenodigd kunt plaatsen in je tekst van je vergadering. Hierdoor kun je op je palm ook zien wie er uitgenodigd is. Een volgende stap is de andere kant op, je voegt een naam toe aan je palm afspraak en na de synchronisatie op outlook krijgt de persoon een uitnodiging.

Zijn er mensen die soort gelijk macro's hebben ontwikkeld of zijn er mensen die ook interesse in deze macro's hebben?

Groetjes
ralph
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023