Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03 januari 2003, 10:44
Koos Frei
Guest
 
Berichten: n/a
Post windows XP

Na mijn computer te hebben geupdate naar XP doet mijn clie S300 het niet meer.

Ik heb de update van 4.0.1 ook geinstalleerd maar niets helpt, krijg steeds de melding dat de compoort bezet is of niet geactiveerd.

Wie kan mij van dit probleem afhelpen
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 januari 2003, 10:50
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Welke update heb je geinstalleerd, die van de Palmsite voor de desktop, of die van de sony site voor de desktopsoftware? Sony heeft namelijk wat aanpassingen gedaan in de desktopsoftware, en die is nu niet meer compatibel met de Palm uitvoering.

Zoek anders even op de Sony support site voor updates: http://www.clie-link.com/
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 januari 2003, 10:55
Koos Frei
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GJHartog
Welke update heb je geinstalleerd, die van de Palmsite voor de desktop, of die van de sony site voor de desktopsoftware? Sony heeft namelijk wat aanpassingen gedaan in de desktopsoftware, en die is nu niet meer compatibel met de Palm uitvoering.

Zoek anders even op de Sony support site voor updates: http://www.clie-link.com/
Heb de update van sony geinstalleerd maar werkt, heb de computer geformateerd toen werkte het maar na installatie van moden doet de clie niets meer geeft steeds de melding compoort bezet of compoort niet geactiveerd
Met citaat reageren
  #4  
Oud 03 januari 2003, 11:14
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Hmm... Dan kan je het beste eens controleren hoe het zit met het modem, welke compoort deze in beslag heeft genomen onder XP.

een mogelijke oplossing kan dan zijn om de cradle van je Clie van (bijvoorbeeld) COM1 naar COM2 op het moederbord aan te sluiten, en dit dan ook te veranderen in de Hotsyncmanager die in de systemtray staat. Kijk eens of dan het probleem over is. Als namelijk je Clie op COM1 geinstalleerd staat, en het modem wil zich ook op COM1 (of COM3, kan vaak de virtuele COMpoort zijn, maar deelt de resources met COM1, en kan dan conflicten geven) installeren, dan heb je al een probleem. Met het opschuiven van de Clie van COM1 naar COM2 kan dit probleem verholpen zijn.

Succes!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 juni 2007, 20:19
wildebeer
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koos Frei Bekijk bericht
Na mijn computer te hebben geupdate naar XP doet mijn clie S300 het niet meer.

Ik heb de update van 4.0.1 ook geinstalleerd maar niets helpt, krijg steeds de melding dat de compoort bezet is of niet geactiveerd.

Wie kan mij van dit probleem afhelpen
Eigenlijk heb ik geen iedee maar je kan het via de helpdesk van windows proberen natuurlijk
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 juni 2007, 17:07
Jozz Jozz is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 06 oktober 2006
Berichten: 120
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wildebeer Bekijk bericht
Eigenlijk heb ik geen iedee maar je kan het via de helpdesk van windows proberen natuurlijk
Ik mag hopen dat de topicstarter in 3,5 jaar tijd wel een oplossing gevonden heeft.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023