Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11 juni 2007, 18:48
tearoze
Guest
 
Berichten: n/a
Red face Hoe de MS te gebruiken..?

Hallo Palmclubleden.
Als newbie op dit forum heb ik een vraag die voor jullie Diehards natuurlijk idioot is: hoe activeer ik de opgeslagen mappen etc die ik op de MS heb geplaatst? Als ik in het hoofdscherm kies voor MS dan zie ik het overzicht en kan er selecteren, kopieren, moven en deleten maar niet activeren.... Het zal toch niet zo zijn dat ik een bestandje van MS moet kopieren naar Handheld om het te zien?
Kan iemand me helpen? Dank!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juni 2007, 19:46
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ha, ik zie bij "Model" dat je een PocketPC hebt. Voor vragen daarvoor moet je naar de buren; Pocketinfo.nl » Home. Hier worden hoofdzakelijk handhelds met PalmOS behandeld.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 juni 2007, 19:51
tearoze
Guest
 
Berichten: n/a
Sony Clie NX73,

Dit gaat over mijn Sony Clie NX73, pas aangeschaft/overgenomen.... Dus zo mogelijk toch graag antwoord en ook hoe ik mijn PDA bezit kan aanvullen hier op de site...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 juni 2007, 20:02
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ah, ok, dan is het goed .
Ik heb zelf ook nog een NX70V, die is grotendeels vergelijkbaar met een NX73V.

De bestanden op de Memorystick moeten op een bepaalde locatie staan. Prc-bestanden moeten in Palm/Launcher komen te staan om ze zichtbaar te maken in de launcher (het deel waaruit je alle programma's start). Pdb-bestanden (databases) kunnen niet in de Launcher-map geplaatst worden, ze worden simpelweg niet vanaf te geheugenkaart gelezen.
Naast dit Palm/Launcher verhaal zijn er ook nog verschillende programma's met ingebouwde ondersteuning voor geheugenkaarten, een voorbeeld is Documents to Go. Als je in dat programma bijvoorbeeld een Word-document van het interne geheugen naar de geheugenkaart overplaatst dan kiest het programma een eigen locatie op de geheugenkaart.
Kortom, het is dus maar nauwelijks mogelijk om je geheugenkaart helemaal zelf een duidelijke structuur te geven.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 juni 2007, 20:18
tearoze
Guest
 
Berichten: n/a
Dankjewel... Ja, de NX70 heb ik ook, evenals de SJ30... daarvoor zoek ik nog een laadkabel, usb of gewoon, maar dat is een ander chapiter geloof ik he?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023