Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30 juli 2008, 08:25
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Nokia E71 als nieuw Palm device ?

Ik ben nog steeds op zoek naar het perfecte apparaat. Of misschien is het gewoon keuzestress.

In ieder geval, ik wissel nu steeds tussen mijn Treo 680 (werkt, zakelijk, beetje lomp, betrouwbaar, korte batterijduur) en mijn LG Viewty (klein, hip, 5mp camera, redelijke batterijduur, slechte pda functies) + Palm Tx (omdat ik de Palm apps niet kan missen).

Heb de Centro overwogen, kijk wel eens jaloers naar de iPhone, maar het is het allemaal net niet. Mijn ideale toestel heeft een querty toetsenbord, minimaal 2 MP camera, een redelijk groot scherm, 3G, wifi en werkt vlot en intuitief en heeft uitstekende PDA functies.

Nu kom ik de Nokia e71 tegen en de eerste berichten zijn erg positief: vlot, zakelijk, slank, goed toetsenbord, en vooral een batterij die dagenlang meegaat. Combineer dit met het feit dat de beta versie van de Palm OS emulator voor Symbian klaar is, et volia, mijn nieuwe Palm apparaat ?

Graag jullie gedachten hierover ?
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023