Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Algemene discussies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 februari 2012, 21:17
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Problemen met bepalen automatische tijdzone

Heeft iemand anders onlangs ook problemen ondervonden met het veranderen van de klok op een webOS toestel? Mijn Pre3 gaat soms een uurtje terug in de tijd. Dat is vervelend want dat betekent dat de wekker vanmorgen wederom een uur te laat afging. Omdat ik nu natuurlijk uitgeslapen ben, heb ik gezien dat het lijkt alsof de tijdzone verkeerd wordt ingesteld. In plaats van CET (Centrale Europese Tijd) wordt het GMT.

Ik heb geen idee of dit aan de provider ligt (Vodafone NL) of dat mijn Pre3 bij gebrek aan duidelijkheid dan maar voor GMT kiest. Het probleem is simpel op te lossen door de tijdzone zelf in te stellen (of m'n tablet gebruiken), maar bij voorkeur vogelt de telefoon het zelf uit.

Helaas moet ik nu de TouchPad 's ochtends snoozen en dan moet ik m'n bed uit Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 februari 2012, 21:25
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik heb hier (nog) geen last van, de tijd staat gewoon goed. Al moet ik erbij zeggen dat ik een wekker heb die met en atoomklok 'praat'. De TP en Pre liggen ver van mijn bed.

Mijn oude Centro is nu even in gebruik en die loopt een kwartier uit de pas, dat is vreemd en licht off-topic.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023