Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28 juni 2007, 19:19
NitroMax NitroMax is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 december 2006
Berichten: 13
Hmm, was blij dat ik direct een topic hierover vond, maar ben er niet mee geholpen. Mijn Treo 650 wil ook opeens niet meer HotSynchen. Heb die hele uitgebreide aanwijzingen nog niet gevolgd zoals hierboven beschreven door Athropos, alles verwijderen en opnieuw installeren is voor een digibeet met leuke speeltjes wat eng.
Mogelijk ligt het bij mij wel aan de kabel, ik moet zelfs een paar keer op de knop drukken om iig het programmaatje op te laten starten ( normaal ging'ie volgens mij direct aan als ik de stekker erin stak ), maar dan blijft'ie steken en gaat enige tijd later gewoon uit, ook het HotSynch-geluidje maakt'ie niet meer. HotSync-icoontje staat in de taakbalk en als ik op C:// zoek en de HotSyncwizard aanklik staat er dat het programma succesvol is geďnstalleerd.


.......misschien dus eerst maar eens kijken of ik een kabeltje kan lenen van iemand ?

[edit]Oké, ik ga het niet allemaal weghalen en doen alsof er niets aan de hand is , ik vond dit topic:

http://www.palmclub.nl/forums/palm-t...-probleem.html met het "stappenplan" en na de soft reset doet alles het opeens weer !!!! Snap het niet helemaal, ik had een paar dagen geleden al een soft reset gedaan en toen hielp het niet ? Nou ja, iig weer bedankt voor de digitale hulp !! [edit]

[edit2]Nou ja, nu stopt hij halverwege de HotSync................eerste keer ging prima, nog een keer controleren: ....niets, na soft reset start'ie maar stopt'ie op een gegeven moment.......nogmaals soft reset, weer het zelfde. Ik hield de kabel goed aangedrukt voor de zekerheid. Als ik in m'n Synclog kijk stopt'ie op 2 verschillende momenten, lijkt alsof'ie de 2de keer de 2de helft van de backup maakte, maar ook daarin stopte hij dus.......enig idee ? [edit2]

Laatst gewijzigd door NitroMax; 28 juni 2007 om 19:52. Reden: Probleem opgelost !...toch weer probleempje.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 28 juni 2007, 22:53
Jakkemeiner Jakkemeiner is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 januari 2007
Berichten: 63
Ik begin stiekempjes de nieuwe cradle te verdenken van nalatigheid; als ik welk USB-apparaat dan ook aansluit komt er een melding of piepje/geluidje; bij deze nieuwe cradle hoor of zie ik helemaal niks; ik ga er eens mee terug naar de winkel. Tot zover bedankt voor jullie hulp aan een beginner
Met citaat reageren
  #23  
Oud 29 juni 2007, 13:23
NitroMax NitroMax is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 december 2006
Berichten: 13
Bij mij zal het ook wel aan de stekkerconnectie liggen. Ik heb de connectortjes schoongemaakt en de contactjes in de Treo ook en als ik de stekker hard aan blijf duwen synct'ie prima.

Op zoek naar een nieuw kabeltje dus
Met citaat reageren
  #24  
Oud 06 juli 2007, 19:35
Jakkemeiner Jakkemeiner is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 januari 2007
Berichten: 63
Cradle terug gebracht en een nieuwe gekregen; die doet het dus ook niet; er zitten in de cradle 2 pinnetjes meer dan in de losse kabel; de cradle is van Adapt; een gewaarschuwd mens telt voor 2
Met citaat reageren
  #25  
Oud 06 juli 2007, 20:06
Athropos's schermafbeelding
Athropos Athropos is offline
Borrelbeheerder
Voornaam: Peter
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 01 april 2005
Locatie: Breda
Berichten: 929
Stuur een bericht via ICQ naar Athropos Stuur een bericht via MSN naar Athropos Stuur een bericht via Yahoo naar Athropos Stuur een bericht via Skype™ naar Athropos
Wat ik je nog als optie kan aanbieden:
Woon je in de regio van Breda of 's-Hertogenbosch, kom dan een keer langs.
Dan kijken we er samen ff na.

Stuur dan maar een PM.
__________________
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker.

Hoeveel Palm Apparaten heb jij?

Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen.

"Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy"
Met citaat reageren
  #26  
Oud 07 juli 2007, 17:27
Jakkemeiner Jakkemeiner is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 januari 2007
Berichten: 63
Is gebeurd!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023