Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #81  
Oud 21 mei 2007, 15:00
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Vanaf vandaag ben ik van Telfort af. Mijn abbonnement wordt vanmiddag nog in pre-paid overgezet. Nu blijf ik nog maar met de vraag wat de beste keuze is op dit moment.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #82  
Oud 02 juni 2007, 09:01
Athropos's schermafbeelding
Athropos Athropos is offline
Borrelbeheerder
Voornaam: Peter
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 01 april 2005
Locatie: Breda
Berichten: 929
Stuur een bericht via ICQ naar Athropos Stuur een bericht via MSN naar Athropos Stuur een bericht via Yahoo naar Athropos Stuur een bericht via Skype™ naar Athropos
Komt dus toch nog goed met de TelfortEDGEklanten.
Link.
__________________
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker.

Hoeveel Palm Apparaten heb jij?

Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen.

"Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy"
Met citaat reageren
  #83  
Oud 02 juni 2007, 11:20
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Niet echt want die brief heb ik nooit gehad, ook niet na telefonisch contact met de helpdesk ben ik hiervan op de hoogte gesteld! Wel kreeg ik een brief met een aantal aanbiedingen voor UMTS toestellen, waaronder de SE M600i voor 145 euro.
Met citaat reageren
  #84  
Oud 02 juni 2007, 11:29
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
@Rudy: Ben je inmiddels van Telfort af?
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #85  
Oud 02 juni 2007, 11:34
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Trouwens....wij waren geen "echte" EDGE klanten. EDGE klanten waren klanten die een EDGE abbonnement hadden afgesloten. Dat was voornamelijk voor gebruik in combinatie met een toestel van Telfort / mobiel internetten via laptop.

Wij waren mobiel internetters die gebruik maakten van het EDGE netwerk. Tenminste zo ziet Telfort het.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #86  
Oud 02 juni 2007, 14:03
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Ben er ook niet vanaf. Wel een aanbod gehad voor die M600i, kan ik mooi verkopen en dan alsnog einde abo gewoon opzeggen. Dat is het plan tenminste...
Met citaat reageren
  #87  
Oud 02 juni 2007, 20:47
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudyheidenis Bekijk bericht
Ben er ook niet vanaf. Wel een aanbod gehad voor die M600i, kan ik mooi verkopen en dan alsnog einde abo gewoon opzeggen. Dat is het plan tenminste...
Mag ik vragen wat voor aanbieding? Toen ik naar mijn persoonlijke aanbiedingspagina ging kreeg ik alleen maar "Gefeliciteerd! U kunt nog steeds gebruik maken van GPRS"
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #88  
Oud 03 juni 2007, 01:14
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Heb een persoonlijke klachtenbrief naar Telfort geschreven, met daarin een verwijzing naar de Consumentenbond. Twee weken later deze aanbieding: 4 UMTS toestellen, Sagem My600 voor 30 euro, Nokia 6151 voor 70, M600i voor 145 en Samsung i600 voor 239, alles incl. verzend....geen woord werd gerept over kunnen stoppen met Telfort omdat ze EDGE eruit gooien.
Met citaat reageren
  #89  
Oud 19 juni 2007, 15:06
Pasulu Pasulu is offline
blijft toch Palm-adept
Voornaam: Paul
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: Amstelveen
Berichten: 145
Euhhhh... Telfort probeert mij binnenboord te houden (EDGE is uitgeschakeld) door UMTS aan te bieden met volgende specs:
max. DL snelheid is is 380 kbit/s, GPRS als backup, DL limiet 1GB, 300 belminuten in bundel, zonder de kosten te wijzigen: ca. €19,50. Da's overigens wel met een setje kortingen die ik bedong toen ik het contract voor 1 jaar afsloot.

Verder heb ik net als Rudy de keus uit de toestellen die hij noemt, tegen de gereduceerde prijzen.

Verdikkie... bracht Palm nou maar een UMTS smartphone uit met PalmOS, dan hoefde ik geen seconde na te denken.
Met citaat reageren
  #90  
Oud 29 juni 2007, 12:16
Pasulu Pasulu is offline
blijft toch Palm-adept
Voornaam: Paul
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: Amstelveen
Berichten: 145
Update: ik heb gereageerd op Telfort's aanbod om tegen gereduceerde prijs een ander (non-Palm) toestel of smartphone te kopen en over te gaan naar UMTS door het af te wijzen. Heb gevraagd om een beter aanbod omdat mijn investering in de Treo waardeloos wordt en ik extra kosten moet maken, en verzocht of ik eventueel ook van mijn contract af kan.

Vandaag reaktie: geen ander aanbod, wel de mogelijkheid om het contract vroegtijdig te ontbinden. Ze bieden daarbij zelfs nummerbehoud aan.

Gaat wel erg gemakkelijk om van ze af te komen
Met citaat reageren
  #91  
Oud 04 juli 2007, 21:46
Pasulu Pasulu is offline
blijft toch Palm-adept
Voornaam: Paul
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: Amstelveen
Berichten: 145
OK het begint haast op een persoonlijk feuilleton te lijken, maar ik hoop nog steeds dat er arme sukkels zoals ik zijn die het ook niet weten en mogelijk wat aan mijn informatie hebben...

Inmiddels in zee gegaan met Rabo Mobiel. Prepaid, welteverstaan. Vrijdag besteld, dinsdag het doosje in huis, met 10 piek tegoed er op. Via een uniek login kun je kiezen voor 'onbeperkt mobiel internet', kost je 10 euro per maand. Verder is het zorgen dat je je telefoongedrag beperkt, bellen per minuut kost een starttarief van 10 cent en vervolgens 20 cent per minuut. Sms is 10 cent per bericht.

Instellingen voor mobiel internet zijn niet voorhanden, maar de klantenservice helpt je graag op weg (ze kennen de Palm Treo helemaal niet ) via een hulp SMS en met weinig moeite zit je op GPRS.

Eigenlijk een pijnloze overstap. Meenemen van je vorige telefoonnummer kost je 9 euro, maar je mag ook je 'tijdelijke' nummer gebruiken.

Snelheidsverschil GPRS tussen Telfort (KNP) en Rabo Mobiel (Orange) is er eigenlijk niet: schommelt tussen de 35 en 39 kpbs.

Tot zover mijn bevindingen... daaaaaag Telfort
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023