Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 augustus 2006, 10:34
Simon66
Guest
 
Berichten: n/a
PDA perikelen

Enkele vragen voor u forumleden inzake mijn nieuwe Palm LifeDrive:

Ben op zoek naar een lader voor in de auto, zijn deze voor Palm PDA's universeel? Anders gezegd, past een autolader voor een Z22 op een Tungsten 2?

Hoe zit dit met cases? Zijn deze ook universeel?

Bestaat er een applicatie die iedere keer als ik mijn LD aanzet, mij vraagt om een wachtwoord?

Ieder keer als ik in LD naar 'home' ga, laat LD eerst de favorieten zien en als ik hier uit nog een keer er voor kies om naar 'home' te gaan krijg ik pas de (voor mij) echte homepage te zien. Kan ik er voor zorgen dat de favorieten helemaal niet meer in beeld komen als ik op de 'home' pagina kom?


Tot zover, dank voor uw reactie.

Groet,
Simon
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 augustus 2006, 10:45
Ronald van Esch's schermafbeelding
Ronald van Esch Ronald van Esch is offline
Nolite timere, ego sum
Voornaam: Ronald
Model: Symbian
 
Geregistreerd: 27 november 2001
Locatie: Apeldoorn, Netherlands
Berichten: 114
Ben op zoek naar een lader voor in de auto, zijn deze voor Palm PDA's universeel? Anders gezegd, past een autolader voor een Z22 op een Tungsten 2?

De verschillende palm's hebben helaas verschillende connectors, voor de Life Drive heb je beovendien het probleem dat, mijns inziens, de originele lader in de auto er continue uitvalt. Een goed alternatief is:

http://www.pdashop.nl/product/10736/16629/23


Hoe zit dit met cases? Zijn deze ook universeel?

Cases worden precies gemaakt op het model PDA en zijn dus nooit universeel.
Er zijn prima cases voor de LD verkrijgbaar, kijk maar eens op:

http://www.pdashop.nl/accessoire/16629/17


Bestaat er een applicatie die iedere keer als ik mijn LD aanzet, mij vraagt om een wachtwoord?

Ja, die zit al in je Life Drive ingebakken! Lees de gebruiksaanwijzing maar eens


Ieder keer als ik in LD naar 'home' ga, laat LD eerst de favorieten zien en als ik hier uit nog een keer er voor kies om naar 'home' te gaan krijg ik pas de (voor mij) echte homepage te zien. Kan ik er voor zorgen dat de favorieten helemaal niet meer in beeld komen als ik op de 'home' pagina kom?

Ook dit is in te stellen. Zie hiervoor je gebruiksaanwijzing.

Een goed tip voor dit forum is: de zoekfunctie ! De meeste vragen die je hebt zijn al eens eerder beantwoord in andere threads..

Succes met je Life Drive !
__________________
Cogito ergo doleo

Per 20-07-2005:
Life Drive + Tom-Tom5 Bluetooth + Piel frama leder case
PER 01-12-2006 Nokia E61 + Piel Frama Vachetta(mooiiii) Case en TomTom 6
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 augustus 2006, 11:10
Simon66
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ronald van Esch
Ben op zoek naar een lader voor in de auto, zijn deze voor Palm PDA's universeel? Anders gezegd, past een autolader voor een Z22 op een Tungsten 2?

De verschillende palm's hebben helaas verschillende connectors, voor de Life Drive heb je beovendien het probleem dat, mijns inziens, de originele lader in de auto er continue uitvalt. Een goed alternatief is:

http://www.pdashop.nl/product/10736/16629/23

Simon> Dank voor deze tip!


Hoe zit dit met cases? Zijn deze ook universeel?

Cases worden precies gemaakt op het model PDA en zijn dus nooit universeel.
Er zijn prima cases voor de LD verkrijgbaar, kijk maar eens op:

http://www.pdashop.nl/accessoire/16629/17

Simon> Ook dank voor deze tip!


Bestaat er een applicatie die iedere keer als ik mijn LD aanzet, mij vraagt om een wachtwoord?

Ja, die zit al in je Life Drive ingebakken! Lees de gebruiksaanwijzing maar eens

Simon> Kan je wat exacter zijn? Eer ik die 756 pagina's heb doorgelezen


Ieder keer als ik in LD naar 'home' ga, laat LD eerst de favorieten zien en als ik hier uit nog een keer er voor kies om naar 'home' te gaan krijg ik pas de (voor mij) echte homepage te zien. Kan ik er voor zorgen dat de favorieten helemaal niet meer in beeld komen als ik op de 'home' pagina kom?

Ook dit is in te stellen. Zie hiervoor je gebruiksaanwijzing.

Simon> Kan je wat exacter zijn? Eer ik die 756 pagina's heb doorgelezen

Een goed tip voor dit forum is: de zoekfunctie ! De meeste vragen die je hebt zijn al eens eerder beantwoord in andere threads..

Simon> Kon het niet vinden, vandaar dat ik een thread startte. Waarschijnlijk niet goed gekeken.

Succes met je Life Drive !

Simon> Dank je wel Ronald, heb er tot nu toe veel plezier van. Heb eigenlijk spijt dat ik er nooit eerder aan begonnen ben...
Met vriendelijke groet,
Simon
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 augustus 2006, 11:21
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Simon> Kan je wat exacter zijn? Eer ik die 756 pagina's heb doorgelezen
De vraag is meer, waarom zou iemand anders die 756 pagina's voor jou moeten doorbladeren, of een heel verhaal opschrijven dat al opgeschreven is in de handleiding.

De handleiding is groot, maar Adobe Acrobat Reader heeft een geweldige zoekfunctie (ja, zijn we dol op omdat het gewoon werkt ) ingebouwd. Typ het woord "password" in voor je eerste probleem en "favorites" voor je tweede probleem: wedden dat je binnen 5 minuten beide passages hebt gevonden?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023