Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06 december 2005, 00:49
factotum factotum is offline
Lid
Voornaam: peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 28 februari 2004
Locatie: monnickendam
Berichten: 44
keb de treo 650 (na de 600) nu vanaf april, en ben meer dan tevreden. Kan natuurlijk altijd nog beter. Geuid is vooral in de zelf gemaakte carkit niet denderend evenals bij het handsfree gebruik, maar daar hebben we volumecare voor dan moet ik geluid dimmen anders kunnen men buren in de file mee luisteren. Het vallen: tsja als ik een glas laat vallen is het ook kapot of een lamp (en een beeldscherm is toch ook een "soort" lamp?). De andere problemen komen volgens mij veel door extra progjes die allemaal wel weer een beetje op mekaar in of juist tegen of moeite hebben met samen werken en but not leest ik die te dom ben om dat allemaal goed af te regellen en te onthouden hoe ik het allemaal had ingestelt, en waar. Het enige wat niet goed werkt is de bt headset die moet ik bijna elke keer weer op nieuw pairen dit in tegenstelling van de bt gps of het bt syngen.
Mail, surfen,agenda,dtg,contacts,splashid,backupbuddy,butler,technican het werk en ik kan niet meer werken zonder de treo (niet meer leven volgens mij)
Symbian had ik met de nokia 9110i was zeer stabiel maar ook zo saai geen enkel progje voor te vinden en geen instelling te wijzigen nee geef mij maar palm en laat bill in zijn sop gaar koken.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 06 december 2005, 18:59
Bukansaja
Guest
 
Berichten: n/a
Ofschoon ik over het algemeen heel tevreden ben over de Treo, begint hij nu wat kuren te vertonen: met enige regelmaat reageert hij op geen enkele toets meer. Wat ik ook doe, doet niks. Remedie: batterij eruit, batterij erin. En dan doet ie het weer. Ligt het aan de temperatuur of zo ?
Met citaat reageren
  #23  
Oud 06 december 2005, 20:57
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Winterdepressie ?

Nee, de temperatuur zou het niet mogen zijn. Hoogstens gaat de batterijcapaciteit tijdelijk wat achteruit door de lagere temperaturen, maar dat zou geen crashes mogen veroorzaken.
Heb je toevallig laatst nieuwe software geïnstalleerd die problemen op kan leveren?
Met citaat reageren
  #24  
Oud 08 december 2005, 00:12
Bukansaja
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekiemonster
Winterdepressie ?

Heb je toevallig laatst nieuwe software geïnstalleerd die problemen op kan leveren?
Nee, dat is het nou juist. Ik heb al een hele tijd dezelfde software erop staan, daar ligt het niet aan. En het is ook niet bij het net gebruikt hebben van een bepaald programma. Gewoon een tijdje niets gedaan, haal treo uit de binnenzak, druk op toets om het licht aan te doen.......en behalve dat gebeurt er helemaal niets meer. Ik vroeg dat van die temperatuur omdat het meestal gebeurt als ik buiten ben geweest. Ik kan het ook niet "oproepen" .
Met citaat reageren
  #25  
Oud 11 december 2005, 23:45
HediX's schermafbeelding
HediX HediX is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hedi
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 16 mei 2005
Berichten: 228
Op speciaal verzoek bijgaand een foto van mijn grote verdriet....... (ja ik weet het geen beter vermaak dan leedvermaak!!) maar....... hij doet het gewoon nog uitstekend!!!! Telefoon, internet.... geen enkel probleem. Ontvangst is ook nog steeds uitstekend. Heb dus uiteindelijk ervoor gekozen om met een klein beetje lijm het geheel weer aan elkaar te lijmen. En het zit vast en volgens mij doet alles het ook weer. En dat voor een dame met twee linkerhanden!!!!

Treo.jpg
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023