Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 
 
Discussietools Weergave
  #81  
Oud 03 december 2004, 18:24
addi
Guest
 
Berichten: n/a
Kan je eigenlijk zo geen standaard formuliertje maken voor bv de top 10 sectie. Waardoor iemand een nieuw programma met korte beschrijving kan toevoegen? Het passeert dan natuurlijk eerst bij jullie, maar als iemand dan een goed programma tegenkomt, wat tijd te veel heeft of een nuttige bijdrage wil leveren kan hij dit direct doen, zonder dat er te veel rompslomp aan te pas komt.
Het is maar een ideetje.
Ps: ik ben hier nog relatief nieuw, maar veel respect voor jullie site, fantastisch dat jullie dit willen doen .
  #82  
Oud 04 maart 2005, 09:34
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Op het risico af om een oude thread naar boven te schoppen, toch maar even een berichtje van mijn kant:

Gisteravond heb ik in overleg met Jean-Paul besloten om de Top10 (of TopX) onder mijn hoede te nemen.

Omdat e.e.a in de beheersmodule niet helemaal werkt zoals het zou moeten, wachten we nog even tot Bram (nog op ski-vakantie) terug is om wat aanpassingen te doen.

Zodra die achter de rug zijn, ga ik eens flink baggeren (om er maar eens een goeie Haagsche uitdrukking in te gooien )

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
  #83  
Oud 25 juli 2005, 14:22
singh137
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
http://pdaclub.nl/top10/index.php?catid=faq

Overigens zijn er een aantal dode links op die pagina. Die zet ik even op mijn todo-lijst

- jp
ja maar die zijn er nog steeds bv kenteken vcar trueterm spits, en bij palwijzer is het niet duidelijk waar je het kunt dowloaden. Er zijn echt heel veel dode links
  #84  
Oud 25 juli 2005, 15:11
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
De items die je noemt heb ik net allemaal aangepast/verbeterd. Verder heb ik nog wat suggesties toegevoegd, maar het is onmogelijk voor mij om dat in mijn eentje te doen. Ik heb gelukkig hulp en we zullen hier wederom wat serieuzer naar gaan kijken.
  #85  
Oud 25 juli 2005, 20:57
singh137
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
De items die je noemt heb ik net allemaal aangepast/verbeterd. Verder heb ik nog wat suggesties toegevoegd, maar het is onmogelijk voor mij om dat in mijn eentje te doen. Ik heb gelukkig hulp en we zullen hier wederom wat serieuzer naar gaan kijken.
Perfect ze doen het weer, ik stuur wel dode links als ze er zijn
  #86  
Oud 25 juli 2005, 22:51
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Geef die dan maar door in dit onderwerp, het liefst in een tekstdocumentje. Ik ben niet helemaal zeker meer of het speciale e-mailadres nog werkt en hier zijn er meer mensen die er naar kunnen kijken.
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023