Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 juli 2006, 00:56
peter248 peter248 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Berichten: 11
Nieuwe mobiele telefoon - communicatie met T3

Hallo,

Ik wil een nieuwe mobiele telefoon kopen. Het moet in ieder geval een "klaptoestel" worden zoals bijvoorbeeld de Siemens EF81, Motorola V3X, Samsung Z540 o.i.d.

Maar hoe kom ik er nu achter welk toestel probleemloos communiceert met mijn T3?

Iemand tips of ervaringen?

Groeten,
Peter
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 juli 2006, 00:58
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Heb je de T3 al? Volgens je profiel gebruik je namelijk nog een Vx. Als je de T3 al hebt, moet je even in de Phonelink applicatie kijken. Daar staat een lijstje met telefoons die je zo kunt koppelen.

Maar wat wil je eigenlijk precies communiceren? Wil je telefoonnummers doorsturen, GPRS'en, ringtones doorsturen, of nog wat anders?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 juli 2006, 01:06
peter248 peter248 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Berichten: 11
Oeps... Ik heb gelijk mijn profiel aangepast. Ik was allang niet meer op het forum geweest. Momenteel heb ik wat problemen met mijn T3 (accu binnen een dag leeg... oorzaak? slechte SD kaart? miserabele navigatiesoftware? onderzoek loopt nog...)

Maar in het verleden heb ik eens geïnternet op mijn Vx met een Siemens S35 eraan gekoppeld. Deze telefoon is aan vervanging toe en de pda is inmiddels een tijd terug al vervangen door een T3.

Dat internetten op de T3 in combinatie met een nieuw mobiel wil ik weer gaan uitproberen. Vandaar mijn vraag.

Groeten,
Petert
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 juli 2006, 01:27
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Voor internet kun je het beste naar de phonelinkapplicatie kijken.

Wat betreft je accu: staat bluetooth constant aan? Springt je scherm af en toe aan? Problemen met de SD-kaart heb ik nog nooit van gehoord, maar dit kun je onderzoeken door hem een nachtje zonder SD-kaart te laten liggen.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 juli 2006, 22:15
peter248 peter248 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Berichten: 11
Bluetooth staat bij mij altijd uit. (Behalve bij gebruik van de navigatieapplicatie natuurlijk.)

Ik heb de Palm al dik een dag zonder SD kaart erin naast de cradle liggen. De batterij-indicator geeft nu 84% aan. Dus dat valt nog mee. Maar ik ga voor de zekerheid toch nog eens een andere SD kaart proberen.


Tja, wat betreft de phonelinkapplicatie... ik krijg hem op de pc in ieder geval niet geïnstalleerd...
Tips?

Groeten,
Peter
Met citaat reageren
  #6  
Oud 28 juli 2006, 18:23
MeWally MeWally is offline
Forumbikkel
Voornaam: Walter
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 19 september 2003
Locatie: Haarlem
Berichten: 110
Stuur een bericht via Skype™ naar MeWally
Phonelink toch al op TT3

Uhm...ik weet niet of er het een en ander met je ROM is gebeurt...maar op mijn T3 staat phonelink altijd standaard in het ROM. En naar mijn weten hoef je ook niets te installeren. Misschien enkel de PhonelinkUpdate maar dat is op je Palm. Je kunt dan dus via het programmatje phonelink per merk zien welke telefoons geschikt zijn.
__________________
Met citaat reageren
  #7  
Oud 02 augustus 2006, 19:19
george's schermafbeelding
george george is offline
Gadgofiel
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 14 juni 2003
Locatie: Randstad
Berichten: 179
De meeste Nokia's en SE's die Bluetooth hebben, werken goed met de T3.
Maar internetten op je T3 wordt wel een aanslag op je portemonnaie (en je batterij) bij veel providers.
Eén mB fiets je er zo door heen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023