Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 juni 2003, 22:46
Alpha-sphere
Guest
 
Berichten: n/a
Question Grote scherm VS kleiner scherm

Ik ben van plan om een CLIE aan te schaffen maar ik twijvel nog een beetje tussen de TG50 en de nog uit te komen NX80V. Hetgeen waar ik om twijvel is of ik niet een grote scherm wil hebben van de NX80v. Ik heb zelf geen ervaring met een normale scherm of met een grote scherm maar welke vinden jullie beter? Zou ik de grote scherm missen als ik een TG50 haal?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juni 2003, 22:54
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Tja, het is maar net wat je belangrijk vindt. Meestal is een groter scherm toch wat duurder. Maar ik denk wel dat als je veel documenten bewerkt en leest op je handheld een groot scherm fijner. Overigens heb ik niet het idee dat je veel documenten op je handheld zult lezen dan wel bewerken...
Nadeel van een groot scherm is wel dat je handheld groter (en waarschijnlijk ook wat zwaarder) zal zijn.

Overigens, als je uiteindelijk een groot scherm toch niet zo belangrijk vindt dan kun je ook nog eens kijken bij de 'gewone' palmpjes. Qua multimedia-functies maakt dat tegenwoordig nauwelijks nog verschil, bijvoorbeeld de T|T, T|C en de Z71.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 juni 2003, 22:59
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Hangt er een beetje vanaf wat je met de Clie wil gaan doen.