Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07 september 2006, 13:25
Trinity's schermafbeelding
Trinity Trinity is offline
Lid
Voornaam: Jet
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 09 maart 2004
Locatie: Voorburg
Berichten: 39
Question TX en toewijzing buttons met Agendus Pro

Ik heb Agendus Pre 11.03 op mijn TX geinstalleerd. Nu is het probleem dat ik Agendus dus onder mijn home en calender button krijg. Ik heb in Prefs geprobeerd het home button weer aan Applications toe te kennen. Dan krijg ik een zachte reset en lijkt het alsof het in orde is maar helaas. Met Clean Uninstaller heb ik Agendus btn1 en btn 2 geuninstalled en ook dat lijkt goed te gaan maar zodra ik Agendus opstart via Applications staat Agendus weer onder button Home (1). Toen heb ik in mijn backup de Agendus btn 1 en btn 2 verwijderd, heel Agendus verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd zonder toekenning van de buttons en jawel hoor weer onder button home en calender (op zich natuurlijk geen moeite met calender).

Even terzijde maar eigenlijk hetzelfde probleem met Hi Launcher. Dit had ik
(trial version) onder button Web (4) gezet en die krijg ik ook met geen mogelijkheid meer weg.
Heeft iemand eerder dit probleem gehad en hoe kan ik het oplossen?
Bvb dank voor het meedenken!
grtz,
Jet
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 september 2006, 14:41
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Je kan in Agendus deze buttons niet wijzigen of uitschakelen? Dat lijkt me de eerste keuze namelijk. Mocht je het probleem ondanks alles toch houden, ook met je launcher, zit er weinig anders op dan het met een grote schoonmaak op te lossen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 september 2006, 16:54
djunclesam djunclesam is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juli 2006
Berichten: 39
Dat moet je uitzetten in Agendus zelf en niet via de Prefs van je Palm...!

in Agendus -> Menu -> Options -> Preference -> Launch & Buttons en daar kun je het allemaal goed instellen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 september 2006, 21:04
erasmus48
Guest
 
Berichten: n/a
Als je de de buttons op de TX een andere functie wil geven dan nu (ook de home button kun je dan aan een applicatie, bv. een Launcher koppelen) probeer je best ButtonsEx eens. Wel even opletten : na hotsync vind je ButtonEx onder Prefs. Misschien lost dit programma je probleem met Agendus op ?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 07 september 2006, 21:52
Trinity's schermafbeelding
Trinity Trinity is offline
Lid
Voornaam: Jet
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 09 maart 2004
Locatie: Voorburg
Berichten: 39
TX en toewijzing buttons etc.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djunclesam
Dat moet je uitzetten in Agendus zelf en niet via de Prefs van je Palm...!

in Agendus -> Menu -> Options -> Preference -> Launch & Buttons en daar kun je het allemaal goed instellen
Daar heb ik gekeken maar helaas heb ik geen idee hoe je de buttons uit moet zetten. Nu staat mijn Palm datebook onder button 1 (home) en Agendus onder Button 2 (dat is goed) en contacts Palm onder 3 die ook weer niet gewijzigd kan worden. Ik begin te vrezen dat ik aan de grote schoonmaak moet.

grtz,
Jet
Met citaat reageren
  #6  
Oud 07 september 2006, 22:21
Trinity's schermafbeelding
Trinity Trinity is offline
Lid
Voornaam: Jet
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 09 maart 2004
Locatie: Voorburg
Berichten: 39
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erasmus48
Als je de de buttons op de TX een andere functie wil geven dan nu (ook de home button kun je dan aan een applicatie, bv. een Launcher koppelen) probeer je best ButtonsEx eens. Wel even opletten : na hotsync vind je ButtonEx onder Prefs. Misschien lost dit programma je probleem met Agendus op ?
ButtonsEx geinstalleerd en helemaal geweldig!!!!! Dank voor deze goede tip!
Alleen button 4 zit nog met Hi Launcher maar het was een trial die verlopen is dus ik denk dat dat opgelost is zodra ik deze eruit gooi. De rest works like a charm. Helemaal blij!

grtz,
Jet
Met citaat reageren
  #7  
Oud 12 september 2006, 22:00
erasmus48
Guest
 
Berichten: n/a
Blij dat het geholpen heeft. Gemerkt dat je zelfs de navigatiebutton kunt programmeren ?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023