Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 juli 2003, 07:40
Tomdc
Guest
 
Berichten: n/a
Floating appointment in Outlook en Datebk

Hallo,

Ik vind het gemakkelijk om in datebk met floating appointments te werken. Hoe kan ik dit aanduiden in Outlook?
Als ik een nieuwe afspraak maak in outlook, wil ik ook ergens kunnen aanduiden of het een floating appointment is. Dit heb ik tot op heden nog niet gevonden.
Als ik een floating app. maak in datebk en ik synchroniseer, dan komt er bij de afspraak in outlook in het veldje opmerkingen het volgende te staan '##f@B@@@@@@@@@@@@@@'. Deze afspraak is dan ook floating, maar het lijkt me eigenaardig dat het aan deze rare tekens ligt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 juli 2003, 08:04
Jeroen Linssen Jeroen Linssen is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 198
Je hebt juist wel gevonden hoe de floatings appointments worden aangegeven. DBk3,4 en 5 maken gebruik van hte notes-veld om extra informatie aan een afspraak te koppelen. Op deze manier kan je extra informatie meegeven terwijl je toch de standaard palmdatabase gebruikt.

De rare tekens staan niet in het notes-veld onder DBk, want deze filtert ze eruit. Kijk maar eens in de gewone datebook van Palm. Daar vind je ze wel terug.

De website van DBk geeft ook nog wat uitleg over deze tekens. Volgens mij staat er ook nog iets over in de handleiding.

Kortom, als je een float wil maken in Outlook gewoon even die vreemde tekens opnemen aan het begin van het notes-veld.

Groeten,
JJ
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 juli 2003, 10:27
ralphr ralphr is offline
Senior lid
Model: Sony Clie PEG-TJ27
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 67
Exclamation

Nou zo simpel is het nou ook weer niet, die vreemde tekens hebben elk een betekenis. Dus ik zou eerst even de handleiding doorlezen, pagina 100 van de handleiding, voordat je die vreemde tekens er zo maar gaat inplakken.

groetjes
ralph
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 juli 2003, 11:31
Jeroen Linssen Jeroen Linssen is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 198
Het is inderdaad niet zo heel simpel. Ik bedoelde natuurlijk dat de vreeemde tekens die weergegeven zijn in het mailtje gekopieerd kunnen worden. Mits dit uiteraard niet van een afgevinkte float afkomt.

Maar zoals gezegd, de website en handleiding kunnen hier nog wel iets over zeggen.

JJ
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023