Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Algemene discussies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 oktober 2009, 01:25
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Smile Heb Pre in m'n handen gehad... soort van.

Een vriendin van mij wilde de Pre erg graag hebben en is daarvoor naar Duitsland gereden. Daar werd nog afgeraden (huh? Een salesman die iets afraadt? ) om de Pre nu te kopen, omdat met de geďnstalleerde versie van het WebOS er geen instellingen voorhanden waren voor Nederland.

Om haar teleurstelling wat goed te maken, heeft ze een neppe Palm Pre gekregen, een demomodel zonder echt scherm, maar die voor de rest exact qua afmetingen, afwerkingen en gewicht hetzelfde is. Zie plaatje hieronder (check de EXIF voor de ongelovigen ).

Mijn ervaring:

1) Ligt erg goed in mijn wat kleinere handen

2) De toetsen zijn zacht rubberig, als die van de Centro , niet hard als die van de Treo Pro. Rubberige toetsen = grip voor nageltypisten.

3) De toetsen zijn niet heel bol, en de voelbare 'klik' is miniem. Beetje compromis denk ik voor het kleine uiterlijk van de Pre. Mensen zonder nagels gaan problemen krijgen met dit toetsenbord.

4) De slider is een beetje gammel, wiebelt, maar schuift wel lekker open

5) Veel vingerafdrukken. Materiaal aan de achterkant is identiek aan die van de Treo Pro
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMAG0444.jpg‎ (54,1 KB, 28x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 oktober 2009, 12:57
Ralphye Ralphye is offline
nu al palm pre fan
Voornaam: Guus
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 22
kunnen we niet afsprekken om hem door te geven zodat ieder van ons hem kan bekijken en voelen?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 oktober 2009, 22:03
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Goed idee, ik ben volgende week ook in Duitsland. Misschien krijg ik de salesman wel zo ver om mijn (KPN) SIM er in te doen...

Edit: ik zie dat ie bij expansys te koop is:
Palm Pre Web OS Smartphone (QWERTZ, Multi-Lingual, O2 Branded, Unlocked), #PREQWERTZUNLOCKED - eXpansys Nederland

Rob

Laatst gewijzigd door robvanvliet; 20 oktober 2009 om 22:38.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 oktober 2009, 22:59
Upke Upke is offline
Senior lid
Voornaam: Martijn
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 15 oktober 2005
Locatie: Veldhoven
Berichten: 70
Stuur een bericht via MSN naar Upke
Wel erg duur....geen Touch Stone etc.

palm and more; Palm,Smartphone,HTC,Samsung,windows mobile,pda,netbook

Deze is goedkoper... Daar heb je de Pre + laadset incl. verzendkosten voor veel minder.

Maar ja, dan zit je evt. met garantie? Misschien is de site zelf wel dubieus. Ik vind het er oké uit zien.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 30 oktober 2009, 11:35
capable's schermafbeelding
capable capable is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 september 2005
Berichten: 50
Ik heb 'm ook in m'n handen gehad, deze zomer in de States, lekker rustig in de pauze van een congres in de winkel. Was een leuke ervaring. Ik moet zeggen dat ik al die verhalen over build quality tegenvallers niet kon onderschrijven. Multi-tasking echt makkelijk en snel ging. Ik zowel hardware als OS erg mooi vond. Zeer snelle bediening mogelijk was (zoals in met 'weinig klikken'). De app store was toen nog wel heel erg leeg. En je kon idd echt alle vingerafdrukken zien.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023