Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 januari 2008, 01:55
ogbi
Guest
 
Berichten: n/a
'verkennen' SD kaart in Palm

Mensen,
Ik heb een tijdje een Tungsten T gehad, tot deze voor de 2e keer spontaan dood ging. Heb destijds besloten over te gaan op een Smartphone. Toch heb ik weer ff de T.T op de cradle gegooid en hij leefde weer?!?! Enfin, om wat te spelen met m'n oude vertrouwde T een 1GiB SD kaart erin gedaan wat prima werkt. Ik ben inmiddels echter vertrouwd met de Nokia PC software waar een soort verkenner inzit waarbij ik ook gegevens eenvoudigweg kan kopiëren, net als de verkenner in MS Windows. Kan zoiets ook met de Palm Desktop software? De Palm wordt niet door MS XP in 'mijn computer' weergegeven, zoals de Nokia dat wel is.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 januari 2008, 08:46
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Met Filez heb je wat je zoekt.

Succes, gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 januari 2008, 11:48
BarB's schermafbeelding
BarB BarB is offline
Palmofiel
Voornaam: Barbara
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Rijswijk
Berichten: 106
Ikzelf ben al jaren een gebruiker van Filez, wat ik mij alleen afvraag kent Palm ook (betaalde) software waarbij je een verkenner hebt ala Filez, maar waar je ook de bestanden nog kunt openen? Dus echt zoals windowsverkenner.
__________________
"Kennis is nog geen wijsheid"
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 januari 2008, 11:57
Lindoras's schermafbeelding
Lindoras Lindoras is offline
Forumbikkel
Voornaam: Karel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 29 maart 2005
Locatie: Swerter Scive
Berichten: 680
Stuur een bericht via MSN naar Lindoras
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BarB Bekijk bericht
Ikzelf ben al jaren een gebruiker van Filez, wat ik mij alleen afvraag kent Palm ook (betaalde) software waarbij je een verkenner hebt ala Filez, maar waar je ook de bestanden nog kunt openen? Dus echt zoals windowsverkenner.
Zekers. Explorer 2007 van Resco (shareware) biedt je nog veel meer opties,
zoals Zipfiles gebruiken, backups, foto's bekijken enz.
__________________
Palm thinking is the best way to travel
Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 januari 2008, 12:53
ogbi
Guest
 
Berichten: n/a
Heel mooi allemaal, bedankt. Maar, wat ik echt zocht was idd ala verkenner waarmee je op de pc je palm kunt verkennen en bestanden verplaatsen. Of een progje waarmee de Palm en SD kaart door Windows worden herkent als opslag media, zoals bij bijvoorbeeld de Nokia PC Suite.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 16 januari 2008, 13:17
Lindoras's schermafbeelding
Lindoras Lindoras is offline
Forumbikkel
Voornaam: Karel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 29 maart 2005
Locatie: Swerter Scive
Berichten: 680
Stuur een bericht via MSN naar Lindoras
Is het volgende wat je bedoeld:

met PDAreach kun je je Palm vanaf de PC gebruiken.
met Softick's Card Export II ziet de PC je Palm als externe schijf.
__________________
Palm thinking is the best way to travel
Met citaat reageren
  #7  
Oud 26 januari 2008, 16:21
palmLies
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ogbi Bekijk bericht
Mensen,
Ik heb een tijdje een Tungsten T gehad, tot deze voor de 2e keer spontaan dood ging. Heb destijds besloten over te gaan op een Smartphone. Toch heb ik weer ff de T.T op de cradle gegooid en hij leefde weer?!?! Enfin, om wat te spelen met m'n oude vertrouwde T een 1GiB Secure Digitalkaart erin gedaan wat prima werkt. Ik ben inmiddels echter vertrouwd met de Nokia PC software waar een soort verkenner inzit waarbij ik ook gegevens eenvoudigweg kan kopiëren, net als de verkenner in MS Windows. Kan zoiets ook met de Palm Desktop software? De Palm wordt niet door MS XP in 'mijn computer' weergegeven, zoals de Nokia dat wel is.
Ajs je het hebt om het verkennen van de gegevens op het kaartje, dan kun je het beste zo'n USB-kaartlezertje kopen en dan daarmee vanaf je desktop naar het kaartje kopieren. Maar ik begrijp je vraag niet helemaal, want je hebt het in de titel over 'verkennen van het kaartje' en misschien bedoel je toch verkennen van de gegevens op je palm intern.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023