Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #61  
Oud 10 februari 2003, 09:59
mtimmerm
Guest
 
Berichten: n/a
Bdankt

Dank je!
Met citaat reageren
  #62  
Oud 11 februari 2003, 21:59
Amien
Guest
 
Berichten: n/a
ik heb een probleempje met palmclub TVgids.. ik heb me aangemeld.. maar als ik dan op instellingen klik, en daarna een aantal zender intoets en dan "verander kanaal selectie" dan krijg ik deze melding:

Sorry, u zult eerst moeten inloggen om uw instellingen te kunnen veranderen. U kunt inloggen door rechtsboven uw gebruikers naam en password in te voeren. Als u nog niet aangemeld bent als gebruiker van de Palmclub TV Gids zult u zich eerst moeten aanmelden om een password te verkrijgen.

terwijl ik weldegelijk ingelogd ben .. en opnieuw inloggen helpt ook niet. help
Met citaat reageren
  #63  
Oud 11 februari 2003, 22:24
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Wat is je registratie nummer? (dit staat in de menu-balk naast 'help')
Krijg je nog een foutmelding oid als je inlogt?
Wat voor browser (en versie) gebruik je? Misschien speciale beveiligings instellingen gedaan?
Met citaat reageren
  #64  
Oud 11 februari 2003, 22:32
Amien
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjodor
Wat is je registratie nummer? (dit staat in de menu-balk naast 'help')
Krijg je nog een foutmelding oid als je inlogt?
Wat voor browser (en versie) gebruik je? Misschien speciale beveiligings instellingen gedaan?
Registratie nummer: 3227
ik krijg geen foutmeldingen .. ben gewoon ingelogd (U bent nu ingelogd, Amien) .. klapt er alleen uit als ik kanelen wil selecteren

gebruik IE 5.0, zonder speciale beveiligings instellinge.. staat op medium .. maar heb lager ook al geprobeerd

heb het net trouwens even met netscape geprobeert en die werkt wel .. vreemd .. maarja .. ben wel geholpen
Met citaat reageren
  #65  
Oud 11 februari 2003, 22:36
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Mmm. Vreemd. Er zal wel ergens iets niet helemaal compatible zijn... maar goed, je hebt een word-a-round gevonden, dus ik ga er verder niet in duiken.
Met citaat reageren
  #66  
Oud 11 februari 2003, 22:58
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
gebruik IE 5.0
Misschien dat IE 5.5 of 6 wel werkt?
Met citaat reageren
  #67  
Oud 11 februari 2003, 23:09
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Het vermoeden van koekiemonster kan wel eens kloppen ja. Inloggen voor Internet Bankieren bij de Postbank gaat bij mij ook niet met Internet Explorer. Concurrent Netscape werkt perfect.
Met citaat reageren
  #68  
Oud 22 februari 2003, 18:02
author57
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up TV gids vraagje

Hoi,

Ben net nieuw hier bij de club. Pas een 505 aangeschaft.

Fantastisch programma !!!

Ik zeg direkt mijn abonnement van de TVkrant op (staat lang niet zoveel in!)

Wel een paar kleine bugjes gevonden; bij sommige programma's staat een lang verhaal met Opera erin. Niet echt een probleem, maar eerder eenschoonheidsfoutje.

Vraag is: waarom alleen vandaag erin staat? Is het niet mogelijk voor meerdere dagen?

Verder niets dan lof: dit is zo tof!
Met citaat reageren
  #69  
Oud 22 februari 2003, 18:15
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Namens Richard (de ontwikkelaar) bedankt voor de complimenten. Er zitten inderdaad hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes in, maar vanwege tijdgebrek komt er niet veel van om eea. na te kijken.

De gids kan drie dagen informatie bevatten: je moet dan in http://pdaclub.nl/tvgids/config.php, onder "Extra's" het aantal dagen op 3 zetten. (Vergeet niet om in te loggen).
Met citaat reageren
  #70  
Oud 22 februari 2003, 23:05
author57
Guest
 
Berichten: n/a
Yes

Klopt helemaal. Ik had niet goed gekeken.

Bedankt!
Met citaat reageren
  #71  
Oud 23 februari 2003, 13:03
r5tv
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo, bedankt voor de complimenten. Het leuk om te merken dat mensen de tv-gids nog steeds goed vinden. Ik krijg na iedere post in dit draadje nog een mailtje en dat zijn iedere keer weer leuke kleine verassingen.

Richard
Met citaat reageren
  #72  
Oud 24 maart 2003, 23:31
joco
Guest
 
Berichten: n/a
Kan iemand me uit leggen hoe de tvgids nu precies werkt?
En dan vooral met Online Browsers. Ik gebruik geen offline browsers want ik maak gebruik van de S.E. P800 en via GPRS zou ik graag een goede TVGids willen hebben.

Maar ik kan vanalles instellen zoals kanalen ect. Daarna kan ik op de link films klikken en ik zie wat films van vandaag. Maar waar staan de niet films, dus de series ect?
Met citaat reageren
  #73  
Oud 04 mei 2003, 23:25
buggeroff's schermafbeelding
buggeroff buggeroff is offline
TAFKAB
Voornaam: Jan Karel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 mei 2002
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 439
PalmTVgids importeren in datebook ?

De vraag is al eerder gesteld door iemand : het zou zeer handig zijn als je programma's die je graag wilt zien kon importeren in je Datebook of er op z'n minst een alarmpje aan kon hangen. Is dat mogelijk of misschien een idee voor een volgende update van deze geweldige toepassing voor Palm ?
Aangezien ik doordeweeks overdag werk, zou ik persoonlijk het ook wel handig vinden als je dan de programma's overdag kon wegfilteren, dat scheelt geheugenruimte. Zomaar een ideetje...
Verder vind ik dit channel echt top, ik heb hem pas een week geleden ontdekt !

Groeten,

Jan Karel
__________________
Maak niet steeds dezelfde fout ! Er is keus genoeg !
Met citaat reageren
  #74  
Oud 20 oktober 2003, 22:10
ferry
Guest
 
Berichten: n/a
Ik gebruik de Palmclub TV gids al lange tijd met veel plezier. Veel dank voor deze prima service. Ik heb twee vragen:

1. Hoe kan ik inloggen? Geen van mijn mailadressen wordt herkend voor het opsturen van mijn wachtwoord (reg. nummer 120).

2. Is de source nog beschikbaar? De links in deze thread werken niet meer.
Met citaat reageren
  #75  
Oud 09 juni 2004, 11:53
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Tot mijn spijt moet ik meedelen dat ik de Tvgids op de nieuwe server niet aan de praat krijg.
Zie ook hier
Met citaat reageren
  #76  
Oud 09 juli 2004, 13:35
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Tot mijn genoegen kan ik jullie meedelen dat de Palmclub TVgids het weer doet. Iedereen die 'm wil gebruiken moet wel even opnieuw registreren. Let op dat als je AvantGo gebruikt, je bij de registratie je AvantGo-loginnaam en wachtwoord gebruikt.
Er is nu 1 dag beschikbaar (vandaag), morgen 2 dagen en overmorgen 3 dagen.

Er is momenteel ook een ander initiatief: een TV gids als Palm-applicatie. Dit is echter niet hetzelfde.

De gids waar deze thread over gaat is de web-versie voor AvantGo en andere Palm-browsers.
Met citaat reageren
  #77  
Oud 13 juli 2004, 10:42
Palank
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Re: Wederom verhuizing: forums en site morgenavond geruime tijd niet beschikbaar

Hoi,

Aangezien ik mijn ww niet meer wist, heb ik me opnieuw geregistreerd. Ik kreeg daarom een nieuw registratienr (247 ipv 146). Ik heb met mijn nieuwe account de gewenste kanalen geselecteerd, Vervolgens heb ik via AvantGo de TV gids weer aangemaakt. Na synchronisatie blijkt dat ik nog steeds bekend sta onder het oude registratie nummer (146) en ik blijf de melding krijgen dat ik me moet registreren. Maar van registratienr 146 ken ik de inlogcodes niet en als ik mijn E-mail adres opgeef krijg ik de inlogcodes van regnr 247. What to do ?

Laatst gewijzigd door jean-paul; 13 juli 2004 om 10:52.
Met citaat reageren
  #78  
Oud 13 juli 2004, 10:54
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Verwijder het channel uit AvantGo. Ga naar http://pdaclub.nl/tvgids en log in met je nieuwe registratie gegevens. Meld dan het channel opnieuw aan bij AvantGo (op de help-pagina van de tvgids staat de subscribe-link).
Met citaat reageren
  #79  
Oud 23 juli 2004, 12:09
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Omdat het TV Gids script een van de mogelijke kandidaten is die zorgt voor een grote instabiliteit van de nieuwe Palmclub-server, is in onderling overleg besloten deze voorlopig uit te schakelen. Hierdoor zullen er tijdelijk - in ieder geval tot we er goed naar hebben kunnen kijken, maar zeker niet voor 18 augustus (in verband met vakantie Fjodor) geen nieuwe gegevens in het TV Gids channel zijn.
Met citaat reageren
  #80  
Oud 29 juli 2004, 23:27
janlugt
Guest
 
Berichten: n/a
Jammer, erg jammer. Het mijn palm nu twee weken en de tv-gids was een van mijn favorieten. Ik zie hem graag terug in augustus.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023