Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 december 2005, 23:09
Eric60
Guest
 
Berichten: n/a
aankoop tx??

ik ben van plan een pda te kopen en ben tercht gekomen bij een palm tx.
Nu heb ik de palm nodig voor navigatiedoeleinden en wil hier een kilometerregistratieprogramma aankoppelen.(ivm niet priverijden van leaseauto)
Mijn vraag is dan ook wat jullie ervaring is met deze palm en tomtom of een andere navigatiesoftware en wat voor gps module is de beste voor gebruik met navigatie en palm tx ( wired of bt?)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 december 2005, 00:19
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Kilometerregistratie kan voor zover ik weet niet geautomatiseerd met TomTom.

TomTom zelf zou prima moeten werken; het audiovolume is in ieder geval prima.

Wired of BT hangt van jezelf af: wat vind je handiger? We hebben een review van 3 draadloze ontvangers, misschien dat dat je keuze kan beïnvloeden. Draadloos betekent minder draden, maar wel een accu die opgeladen moet worden.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 december 2005, 20:28
visserkevis
Guest
 
Berichten: n/a
Vandaag een Adapt AD300 gekocht. (Eigenlijk hetzelfde model, maar zonder merknaam) Die doet het perfect in combinatie met Tomtom en bluetooth. Even gezocht, want je moet éérst de ontvanger aan zetten en dan pas de navigator opstarten, maar vanaf dan doet ie het perfect. (Let wel slechts één dag ervaring)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 januari 2006, 14:44
lpfdpc83
Guest
 
Berichten: n/a
ik werk sinds 1 maand met een TX en tomtom5 icm een Leadtek GPS muis 9553 (bleutooth). dit werkt perfect !!

voor verdere vragen mail me gewoon. ik wil mijn palm trouwens verkopen. bij intresse PM.

Mvgr Dennis
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023