Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 mei 2006, 18:58
Ellen's schermafbeelding
Ellen Ellen is offline
Senior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Esch
Berichten: 70
Internet screenshots

Ik ben sterk aan het overwegen om een internetabonnement aan te schaffen om via mijn gsm en T|X thuis en in de trein te kunnen internetten.

Nu vraag ik me alleen af of dat er een beetje uitziet en of dat een beetje te doen is op zo'n klein schermpje.

Zou iemand misschien wat screenshots kunnen plaatsen van een aantal gewone internetsites, zoals bijvoorbeeld hotmail?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 mei 2006, 19:45
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Om "gewone" internetsites goed te kunnen bekijken op je TX, zal de browser die je gebruikt altijd een vertaalslag moeten maken. Dat lukt niet altijd even goed. Het beste kun je speciaal voor mobiel gebruik gemaakte sites bezoeken, dat kijkt een stuk makkelijker (niet de hele tijd scrollen....).
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 mei 2006, 16:37
lupus
Guest
 
Berichten: n/a
Over het algemeen zijn sites ontworpen om esthetisch over te komen op een Desktop-scherm.

- In de meeste gevallen zal je merken dat de layout om zeep is. Het hangt ervan af of de inhoud beschikbaar is of niet (te proberen).
- Sommige menusystemen werken niet, of bepaalde javascript code zal falen...
- Enkele sites beschikken over een "mobile" versie van de site, maar dit zijn meestal sites specifiek in de branche (bv. mobile.palm.com)

Ik zou niet hetzelfde surfplezier verwachten als met een PC, maar ik denk dat het vooral handig is om snel aan belangrijke informatie te komen...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 mei 2006, 21:11
Tekroez
Guest
 
Berichten: n/a
De TX heeft ook wifi probeer dat eerst eens heeft hetzelfde effect er is vast wel iemand in je kennisenkring die een draadloos netwerk cq accespoint heeft.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023