Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 april 2006, 19:59
Buppie
Guest
 
Berichten: n/a
Cool Muziek DVD op LifeDrive

Heb verschillende programma's gedownload maar welke DVD ik ook wil draaien het werkt bijzonder traag. De batterij of harde schijf is constant aan het werk wat vervolgens met zich mee brengt dat de muziek harder loopt als de film. Het ziet er dus niet uit. De programma's die ik heb gebruikt zijn: MMPlayer, TCPMP en TealMovie.

Kan iemand mij een goed alternatief adviseren of moet ik wat anders downloaden. Ik hoor wel.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 april 2006, 20:04
JeroenB's schermafbeelding
JeroenB JeroenB is offline
Palm-addict
Voornaam: Jeroen
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 13 juni 2005
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 266
Stuur een bericht via MSN naar JeroenB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buppie
Heb verschillende programma's gedownload maar welke DVD ik ook wil draaien het werkt bijzonder traag. De batterij of harde schijf is constant aan het werk wat vervolgens met zich mee brengt dat de muziek harder loopt als de film. Het ziet er dus niet uit. De programma's die ik heb gebruikt zijn: MMPlayer, TCPMP en TealMovie.

Kan iemand mij een goed alternatief adviseren of moet ik wat anders downloaden. Ik hoor wel.
Heb je het converteren van de DVD gedaan zoals het in mijn tutorial staat (zie mijn signature voor de link)?

Draai je het vanaf de harde schijf, of vanaf geheugenkaartje?
__________________
Pak ook eens een filmpje op je Palm!

palm (de ~ (m.), ~en)
1 tropische en subtropische boom, behorende tot de familie der Palmacae => palmboom
2 binnenvlakte van de hand => handpalm
3 buksboom
4 Personal Digital Assistent van uitmuntende kwaliteit
5 bier van hoge goesting (met dank aan ghia )
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 april 2006, 08:52
Buppie
Guest
 
Berichten: n/a
Heb het exact volgens het schema gedaan. En dat gaat prima tot het moment dat ik de film wil afdraaien op mijn LifeDrive. Je ziet tijdens converteren dat hij de hele film in een bepaald bestand plaatst en vervolgens krijg ik op mijn Palm slechts 3 minuten film. Snap er echt helemaal niets van. Wellicht doe ik iets grandioos fout. Graag reactie
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 april 2006, 10:59
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Je kunt de film ook alvast op je computer bekijken. Speelt hij daar wel helemaal af?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 april 2006, 11:47
Buppie
Guest
 
Berichten: n/a
Nee werkt helemaal niet. Stap voor stap zal ik nogmaals de DVD opnieuw doen.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 24 april 2006, 16:00
Buppie
Guest
 
Berichten: n/a
Waarschijnlijk het één en ander fout gedaan. Na opnieuw, volgens het schema, de dvd naar de LifeDrive te hebben gekopieerd werkt het voortreffelijk. Dank voor de reacties.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023