Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09 april 2006, 00:15
voord099
Guest
 
Berichten: n/a
Fout bij verbinden

Hallo, ik heb een tungsten E2

Wanneer ik via mijn telefoon een GPRS verbinding wil leggen werkt dit in eerste instantie prima, tot dat ik de tomtom software opstart. als dit gebeurd is verdwijnt binnen enkele seconden het 'G-tje' van de mobiele telefoon, dus de GPRS verbinding weg is. terwijl de PDA zegt dat er nog steeds verbinding is. wanneer ik vervolgens op 'disconnect' druk en dan weer wil 'connecten' blijft het scherm hangen op 'Initialising T-mobile' en vervolgens krijg ik de volgende foutmelding: 'Error: Serial: timeout. could be bad cable or faulty modem. (0x0305)' Als ik de pda gereset heeft doet hij het weer, totdat nou ja zo gaat het door.........
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 april 2006, 01:42
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254

Hallo voord099 en welkom op het forum!

Je gebruikt waarschijnlijk BlueTooth voor de verbinding met je telefoon, alsook voor die met de GPS-muis. Het is niet mogelijk in BT twee verbindingen gelijktijdig open te houden.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 april 2006, 11:34
voord099
Guest
 
Berichten: n/a
ja dat klopt die maakt ook gebruik van bluetooth.

Dus het zal nooit gaan werken om fileinformatie van tomtom te ontvangen als ik onderweg ben.

beetje jammer dat ze dat er niet bij vertellen als ze een draadloze GPS ontvanger aansmeren.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023