Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 februari 2008, 16:29
menshilkov
Guest
 
Berichten: n/a
pda met telefoonfunctie

Al enige jaren maak ik met veel plezier gebruik van mijn Palm PDA voor mijn agenda, notities, adressenlijst, e-boeken lezen en wat kleine spelletjes.

Het enige wat ik hierbij mis is de telefoonfunctie, dus nu met al die smartphones loop ik toch wel rond te kijken. Er is echter zo'n enorm aanbod en het zijn toch voornamelijk telefoons met pda functie ipv andersom (ik bel weinig, maar combinatie lijkt me gewoon handig) dat ik het moeilijk vind om te beslissen wat voor mij handig zou zijn. Ook in de winkel kan men mij moeilijk informeren omdat mijn vragen echt inhoudelijk zijn.

Misschien dat een aantal gebruikers meer informatie kunnen geven.

Wat zoek ik?
- pda met telefoon (hoeft niet uitgebreid)
- touch screen
- liefst een palmOS
- herkenning van handschrift naar letters voor invoer van informatie zoals ik dat nu gewend ben
- mogelijkheid om structuur aan te passen (zo zie ik bv bij Nokia telefoon dat daar ook een agenda in zit maar je mag alleen notities maken voor bv vergadering enz terwijl ik in mijn Palm gewend ben dat er wel standaard opties zijn maar dat je die kan wissen en kan vervangen door eigen opties, zo hou ik voor de hele familie afzonderlijk de agenda bij door te werken met kleuren)
- behoorlijk scherm ivm lezen e-books
- hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn, het is niet zakelijk dus kostenplaatje speelt wat meer mee

eigenlijk sta ik open voor alles, ook windows OS, maar ik weet niet of dat wel zo flexibel zal zijn als wat ik gewend ben op mijn Palm.

Iemand genoeg ervaring om mij te informeren?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 februari 2008, 17:24
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
Forumbikkel
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: Lage Mierde
Berichten: 156
Stuur een bericht via Skype™ naar Mwfadebeer
Allereerst hartelijk welkom op het forum.
Je vraag is duidelijk en heeft al menigeen bezig gehouden. Er is dus ook een schat aan info op het forum te vinden en stel voor dat je eens even op het een paar zoekwoorden intypt.
een schat aan info kot er voor terug.
Suc6.

Michel
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 februari 2008, 09:33
jurgen_dewilde's schermafbeelding
jurgen_dewilde jurgen_dewilde is offline
Happy Palm User
Voornaam: Jurgen
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 11 april 2006
Locatie: Tilburg
Berichten: 71
Kijk eens op het forum: http://www.palmclub.nl/forums/koop-aangeboden/
Hier worden verschillende pda's met telefoonfunctie aangeboden met PalmOS (Treo 6x0)
__________________
(1998) Palm III > (2000) Palm m500 > (2006) Palm m515 > (2007) Treo 650 > (2009) Centro + LiveDrive (Mod 2 LifeCard )
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023