Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03 maart 2011, 17:32
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Website palm

Het is toch godgeklaagd welke modellen er nu nog op de site staan van Palm
Palm, Inc., Your Destination for Handhelds, Mobile Managers, Smartphones, Accessories and Software Titles
Gloednieuw palm webOs
De treo pro
De centro
En last but not least de 750.

Ik weet het niet, maar ik denk toch dat ik het gehad heb met (H)Palm. Zeker na het zien van de ipad2. Tegen dat de touch uitkomt is hij al weer verouderd...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 maart 2011, 19:11
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Deze pagina heeft sinds juni 2009 geen wijziging ondergaan en het lijkt wel heel erg op een totaal verlaten site.

Waar ik helemaal gaar van wordt is de introductie van de iPad 2 die vervolgens enkele weken later verkrijgbaar is voor het grote publiek.

HP\Palm doet een maand geleden de aankondiging van de nieuwe line-up die "ergens in de zomer" verkrijgbaar zal zijn om vervolgens weer in een oorverdovende stilte te vervallen. Met de ervaring van de Pre 1 nog vers in mijn geheugen ga ik daar dus echt niet meer op wachten. Als de Pre 3 in maart te koop zou zijn had ik 'm zeker aangeschaft...geen twijfel over mogelijk.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 maart 2011, 19:20
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
In het verleden - vroegâh- was er goed contact tussen de Pamclub en Palm Benelux. Hoe ligt dat nu? Kunnen we bovenstaand signaal afgeven? Hoe zit het me de ambities van HP in de Benelux? Communities zijn nog belangrijker dan toen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 maart 2011, 00:08
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben nu zo ver...
Ik zal palm definitief verlaten, ben het wachten lelijk zat!

De pre zal zijn tijdje uitdoen, maar de volgende wordt ergens een tweedehandse iPhone. In combi met de iMac en de iPad is het plaatje dan compleet.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 04 maart 2011, 12:32
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Persoonlijk zou ik die website van Palm nu toch wel offline halen. Ik denk niet dat er nog Palm's verkocht worden.

En ja, HP zou er natuurlijk goed aan doen om presentatie en de start van verkoop bij elkaar te brengen. Maar ik denk dat ze enerzijds niet gezien willen worden als een bedrijf dat achterblijft en dus lanceren ze een product. Maar qua ontwikkeling gaat het gewoon niet zo snel. Waarschijnlijk gaan ze pas dit jaar enig profijt hebben van de extra capaciteit van HP. Maar of het zin heeft om te wachten tot er iets komt in Nederland? Apple zit in een andere positie. Zij leiden de dans en kunnen dingen presenteren op een voor hen gunstig moment. Media gaan daarin gretig mee (waarom moet elk geruchtje over een nieuwe iPad in de krant?) en de rest wil aanklampen. Wat voor HP geldt geldt net zo goed voor RIM en ook een beetje voor Android spulletjes.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 04 maart 2011, 12:48
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Je ziet dat heel veel bedrijven nu een 'app' uitbrengen. Er lijkt niets anders meer te zijn dan de iPhone of iPad. Daarachter komt Android nog. Maar het grote publiek raakt gewend aan de apps en wil niet meer zober. Een massale overstap naar WebOS lijkt daarmee niet meer haalbaar. Ik ben benieuwd of HP in Nederland nog wat wil doen of het er gewoon bij laat zitten.
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #7  
Oud 04 maart 2011, 13:10
marcaussems marcaussems is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 01 februari 2010
Berichten: 142
Dan naar Apple? Pfff, ben net blij dat mijn iPhones in de kast liggen. In zo'n gesloten systeem heb ik geen zin meer. Op mijn Pre mis ik geen enkele app die wel op Android of iPhone beschikbaar is.

Vergeet niet dat je een iPhone ook moet jailbreaken wil je 'm een beetje naar eigen wensen inrichten. Daarnaast gaat Steve mij niet vertellen wat ik wel en niet mag zien.
__________________
Nokia Lumia 900 & Pre2 & TouchPad
Samsung Galaxy S & iPad (Veer, Pre, iPhone 3G, iPhone 2G, Treo 650, SE P900)
Met citaat reageren
  #8  
Oud 04 maart 2011, 13:34
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcaussems Bekijk bericht
Dan naar Apple? Pfff, ben net blij dat mijn iPhones in de kast liggen. In zo'n gesloten systeem heb ik geen zin meer. Op mijn Pre mis ik geen enkele app die wel op Android of iPhone beschikbaar is.

Vergeet niet dat je een iPhone ook moet jailbreaken wil je 'm een beetje naar eigen wensen inrichten. Daarnaast gaat Steve mij niet vertellen wat ik wel en niet mag zien.
Ik héb een iPhone 3GS mét een jalibreak. Maar ook mij staat de strategie van Apple tegen. En daarom zit er vandaag of morgen een Palm Pre voor mij bij de post. Maar jij en ik zijn niet het gemiddelde publiek. En dat gaat wel voor de iPhone. En die is daarmee voor ontwikkelaars interessanter dan WebOS.

Ik verheug me op de Palm Pre. Voor mij is het een test voor de Pre 3. Maar doorslaggevend zal zijn of er apps ontwikkeld blijven worden en ik geen hele essentiële mis.
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #9  
Oud 04 maart 2011, 17:27
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Afspraak in agenda verwijderen... Dit zou toch beter moeten kunnen? Hoeveel keer moet je daarvoor klikken?!
Zoeken in je Pim ... Niet mogelijk.

Voor mij zijn dit twee belangrijke zaken die ik regelmatig nodig heb. Dus
Met citaat reageren
  #10  
Oud 04 maart 2011, 17:46
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi Bekijk bericht
Afspraak in agenda verwijderen... Dit zou toch beter moeten kunnen? Hoeveel keer moet je daarvoor klikken?!
Zoeken in je Pim ... Niet mogelijk.

Voor mij zijn dit twee belangrijke zaken die ik regelmatig nodig heb. Dus
Op een Pre iets verwijderen? Meestal is naar rechts swipen vanuit een lijst al voldoende. Een afspraak verwijderen kan door de oranje knop ingedrukt te houden en de afspraak aan te klikken.

Zoeken is inderdaad nog niet lekker geregeld. Als je synct met Google kun je Google Search installeren uit de App catalog.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #11  
Oud 07 maart 2011, 17:14
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV Bekijk bericht
Op een Pre iets verwijderen? Meestal is naar rechts swipen vanuit een lijst al voldoende. Een afspraak verwijderen kan door de oranje knop ingedrukt te houden en de afspraak aan te klikken.

Zoeken is inderdaad nog niet lekker geregeld. Als je synct met Google kun je Google Search installeren uit de App catalog.

gr, Roel
En dat ik dat nu pas weet
Mijn pre is ondertussen gereserveerd.... heb een iphone aangeschaft. Dus dit is definitief het einde van mijn palm tijdperk....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023