Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 december 2000, 11:09
wingray
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Wie kan me vertellen wat ik moet doen om te kunnen e-mailen en wappen via mijn Palm V -> IR poort -> Motorola 7389 ?

Groet,

Ray
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 december 2000, 02:40
peterjan
Guest
 
Berichten: n/a
ik heb zelf een palm III met os 3.3 en ik heb de connectie met een nokia 8210 ingesteld en getest, werkte prima, (zonder instellingen te veranderen werkte het ook op een nokia 6210 en een siemens s25, het zou bij jou dan ook moeten werken).
Ik ga er van uit dat het met de palm V en motorola ongeveer hetzelfde werkt.
Als je in "applications" naar "system" gaat en dan "prefs",
en vervolgens naar "connection", kun je daar een eigen connectie aan te maken, je dient dan te kiezen voor een ircomm naar modem connectie, verder hoef je waarschijnlijk niets te veranderen.
vervolgens ga je dan naar "network" , daar kun je de inloggegevens van je internet provider instellen, kies bij connection de zojuist gemaakte conectie. onder "details" dien je dan nog de dns instellingen van de provider in te stellen. Door op "connect" te drukken kun je de connectie testen. Als dit werkt dien je nog WAP en email software te installeren op je palm. Deze kun je downloaden op http://www.palm.com,www.tucows.com of http://www.download.com . Ik gebruik Kbrowser om te wappen en Eudora om te mailen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023