Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13 april 2005, 14:10
scarabee25
Guest
 
Berichten: n/a
Wie kan mij helpen met kiezen van PDA?

Beste lezers,

Ik ga voor het eerst een pda kopen. Ik wil er graag spelletjes op kunnen spelen, e-mail's vezenden en muziek luisteren. Ik wil er tussen de 200 en 400 euro voor besteden. Zelf dacht ik aan de palmOne Zire 72S. Ik heb veel goede dingen gehoord over het gebruik van palm. Daarom de palm keuze. Hopen dat 1 van jullie mijn beter kan helpen. Mischhien een stomme vraag maar hopen dat jullie willen helpen

Met vriendelijke groet Danielle
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 april 2005, 15:08
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Hallo Daniëlle en welkom op dit forum.

Stomme vragen bestaan niet, niets vragen is eerder stom te noemen.

Heb je al rondgekeken op onze tips-pagina's ? Vooral de tips voor beginners kunnen je hopelijk een eind op weg helpen een geschikte pda te vinden.

De meeste zaken moeten lukken met de huidige modellen. Om te kunnen mailen moet je of een verbinding maken met een mobiele telefoon (via infrarood of Bluetooth), of je komt uit bij een smartphone, waarbij de pda en mobiele telefoon in 1 apparaat zitten.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 april 2005, 15:22
Danskonijn's schermafbeelding
Danskonijn Danskonijn is offline
Een echte meelezert
Voornaam: Sander
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 25 april 2003
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 264
Stap 1 is eigenlijk eens een winkel binnen te lopen, en het verschil tussen een 320x320 scherm (zoals die van de Zire 72) en een 320x480 scherm (zoals de Tugsten T3/T5) te ondervinden. Als je overtuigt bent van de (extra) waarde van laatst genoemde, is de keuze makkelijk. Zo niet, dan heb je extra keus

Gelet op je budget zou ik toch gaan voor een (tweedehands) Tungsten T3 of een T5. Ik denk dat je, eenmaal met de Tungsten in je bezit, alleen maar meer functionaliteiten gaat gebruiken waarbij een groot scherm ideaal is (ik noem filmpjes, navigatie, tekstverwerking)
__________________
Het konijn maakt een uitstapje....X50v
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023